با ورزشکار المپیکی کشورمان زنده گفت و گو کنید

مهسا جاور، قایقران روئینگ کشورمان روز سه شنبه (فردا) میهمان بخش ویژه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد تا هر هفته با دعوت از ورزشکاران مطرح و ستاره های دوست داشتنی فوتبال، شرایطی را برای سئوال و جواب شما مخاطبان بصورت گفتگوی زنده ترتیب دهد.
 
شما می توانید شماره تلفن خود را در بخش نظرات کاربران برای ما ارسال کنید تا پس از حضور ستاره مورد نظر با شما تماس بگیریم و بدون واسطه با وی گفتگو کنید.بر همین اساس قرار شد تا سه شنبه هفته جاری (19 اردیبهشت ماه) مهسا جاور، قایقران روئینگ کشورمان در باشگاه خبرنگاران جوان حضور یابد و با علاقه مندان خود به صورت زنده گفت و گو کند.
 
بیوگرافی مهسا جاور:
 
وی توانست در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ به میزبانی کره جنوبی، اینچئون به همراه سولماز عباسی، حمیرا برزگر و نازنین ملائی در ماده چهار نفره جفت پاروی سبک‌وزن بانوان، به جایگاه سوم و نشان برنز بازی‌ها دست یابد و پس از حضور در المپیک 2016 ریو به مسابقات اسیایی چین اعزام شد. مهسا جاور در روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از سنگاپور، چین تایپه، کره، چین و تایلند رو به رو شد و در نهایت با کسب رده سومی صاحب مدال برنز شد.
 
با ورزشکار المپیکی کشورمان زنده گفت و گو کنید 
 
همچنین در روئینگ چهارنفره تک پاروی سنگین وزن بانوان نیز تیم ایران با ترکیب نازنین ملائی، نازنین رحمانی، مهسا جاور و فرحناز عشقی در رده سوم آسیا ایستاد و مدال برنز کسب کرد.
 
انتهای پیام/

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار