ایران میزبان هجدهمین دوره مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا

هجدهمین دوره مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد و ۴ استان برای برگزاری این تورنمنت درخواست داده اند.

هجدهمین دوره مسابقات کاناپولو  قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شدبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هجدهمین دوره مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا مرداد سال ۱۳۹۸ به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

فدراسیون قایقرانی کشورمان در جلسه هیات رئیسه به بررسی این موضوع پرداختند و استان‌های که برای میزبانی این مسابقات درخواست داده اند را از نظر امکانات لازم برای برگزاری مسابقات، شرایط هتل‌ها و محل اسکان، فاصله با فرودگاه تهران و ... مورد بررسی قرار دادند و نتایج بررسی‌ها را برای تائید نهایی در اختیار روابط بین الملل قرار دادند. این مسابقات در ۲ بخش آقایان وخانوم‌ها برگزار خواهد شد و پیش بینی می‌شود ۱۵ کشور در این تورنمنت شرکت کنند.

استان‌های تهران، البرز، اردبیل و مراغه برای میزبانی این مسابقات به فدراسیون قایقرانی درخواست داده اند.

این جام هجدهمین دوره مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا محسوب می‌شود و پیش از این تیم ملی کاناپولو کشورمان در بخش مردان توانسته در سال ۲۰۱۱ به عنوان قهرمانی دست یابد و در سال ۲۰۰۱ نیز به مقام دوم رسیدند. ملی پوشان کاناپولوی کشورمان ۷ بار به عنوان سوم آسیا دست یافته اند و جزو قدرت‌های برتر این رشته در قاره آسیا محسوب می‌شوند.


بیشتر بخوانید:

جزئیات کاروان قایقرانی اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا

ليگ آب هاي آرام و كاناپالو از اول آذر آغاز مي شود

پرونده رقابت های لیگ برتر کاناپولو بسته می شود


انتهای پیام/

ایران میزبان هجدهمین دوره مسابقات کاناپولو قهرمانی آسیا خواهد بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار