سهرابیان مقدم: اجرایی کردن برنامه‌ها مستلزم حمایت وزارت ورزش و حامیان مالی است

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: اجرایی کردن برنامه‌های فدراسیون قایقرانی نیازمند این است که وزارت ورزش و حامی‌هایی که قول همکاری دارده اند ما را حمایت کنند.

سهرابیان مقدم: اجرایی کردن برنامه ها مستلزم حمایت وزارت و رزش و اسپانسرها استبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سهرابیان مقدم رئیس جدید فدراسیون قایقرانی بعد از پایان مجمع انتخاباتی این فدراسیون در مورد برنامه هایش گفت: دوستان مرا لایق دانستند و محبت کردند تا ریاست فدراسیون قایقرانی را به مدت 4 سال عهده دار باشم. امیدوارم بتوانیم برنامه ای که با دوستان دانشگاهی و کسانی که در قایقرانی دستانشان پینه بسته است طراحی کرده ایم در 6 ماه آینده اجرایی کنیم. این موضوع نیازمند این است که وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و اسپانسرهایی که قول همکاری به ما داده اند دست به دست هم بدهند تا بتوانیم سکان هدایت فدراسیون قایقرانی را به سمت پیشرفت هدایت کنیم و پرچم ایران را در مسابقات مختلف بالا ببریم.

او ادامه داد: مدیری موفق است که با داشته هایش برنامه ریزی کند ونه با نداشته هایش. برنامه هایی که طراحی شده است با منابع مالی مشخصی صورت گرفته است، هم منابعی که وزارت ورزش مشخص کرده است و هم منابعی که از طرف اسپانسرها تامین خواهد شد. ما در حالت تغییر هستیم و دقیقا نمی توان بگویم تمامی اسپانسرهایی که قول همکاری داده اند به علت برخی مسائل بتوانند کمک کند. اگر اسپانسر ها قول هایی که داده اند را عملی کنند با گام های سریع تری می توانیم برنامه هایمان را پیش ببریم و برنامه ای برای 4 سال آینده طراحی کرده ایم در 2 سال ابتدایی بتوانیم عملی کنیم.

سهرابیان مقدم در مورد حمایت از قایقرانان کشورمان گفت: برای کمک به ورزشکارانمان نیز برنامه ی مشخصی داریم، ورزشکارانی که نیاز به حمایت ما دارند. من خودم فشارهایی که به ورزشکاران حرفه ای وارد می شود را تجربه کرده ام و معنی دستان پینه بسته آنها را می فهمم و این موضوعی است که ورزشکاران طلب دارند. اعزام های بیهوده برون مرزی را با تاسیس پایگاه های قهرمانی در کشور کاهش می دهیم و جلوی هزینه ای اضافی را می گیریم. با تاسیس این پایگاه ها ورزشکاران می توانند به جای حضور مستمر در دریاچه آزادی که باعث می شود از زندگی خودشان دور شوند و دغدغه های زیادی ایجاد می کند دیگر چنین مشکلی وجود نداشته باشد.


بیشتر بخوانید:

 ملایی: مربی ام را تغییر ندادم، چون رو به پیشرفت هستم

انصراف سوری چهار نامزد در مجمع انتخاباتی قایقرانی / علیرضا سهرابیان مقدم رئیس شد + حواشی

برگزاری تست انتخابی تیم ملی روئینگ مردان


انتهای پیام/

صحبت های سهرابیان مقدم در مورد برنامه هایی که برای فدراسیون قایقرانی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار