عضو کمیته فنی دو و میدانی: میلیارد‌ها تومان باید هزینه شود تا امثال حدادی پرورش یابند

مرادی عضو کمیته فنی دو و میدانی درباره شرایط ورزشکاران این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

سجاد مرادی عضو کمیته دوی استقامت و نیمه استقامت فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو باخبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره هجمه‌های وارده علیه حدادی و تفتیان اظهار کرد: حدادی و تفتیان المپین‌های ما هستند و افراد کوچکی نیستند که کسی بخواهد به آن‌ها هجمه وارد کند. حدادی تنها مدال آور المپیکی ما است.  اگر برای ورزشکارانی همانند حدادی، تفتیان و پیرجهان نباید هزینه‌ای انجام شود  در آن صورت هزینه‌ها باید برای کدام ورزشکاران شود؟

او ادامه داد: به هر حال باید طبق بودجه فدراسیون دو و میدانی برای ورزشکاران و قهرمانان هزینه شود و وزارت ورزش هم نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران دارد. فدراسیون دو و میدانی با ترزیق پول بهتر می‌تواند به وضعیت حدادی رسیدگی کند. ما باید قهرمانان خود را حفظ و حمایت کنیم. آن‌ها برند‌های دو و میدانی ما هستند. اگر بخواهیم ورزشکارانی همانند حدادی، تفتیان و پیرجهان را پرورش بدهیم در آن صورت باید چندین سال تلاش و میلیارد‌ها تومان  هزینه کنیم تا دوندگانی هم سطح قهرمانان خود داشته باشیم.

حدادی  دومین مدال المپیک خود را راحت تر به دست می آورد 

مرادی بیان کرد: حدادی یک بار مدال المپیک گرفته است و به طور حتم بار دیگر راحت‌تر می‌تواند این کار را انجام بدهد. انشاالله بتواند در المپیک توکیو مدال بگیرد.

او درباره برنامه کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی گفت: ما به علت شیوع ویروس کرونا نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم. لیست قهرمانان را در ماده‌های استقامت و نیمه استقامت به فدراسیون دادیم. مسئولان برنامه خاصی برای قهرمانان دارند و حمایت از آن‌ها از روز‌های آینده شروع می‌شود.

بخشی از سیاست های صیامی ادامه دهنده مدیریت کیهانی است 

عضو کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی درباره شرایط اخیر این رشته ورزشی نسبت به زمان کیهانی گفت: کیهانی در دوران ریاست خود در فدراسیون دو و میدانی زحمت کشیده است و نتایج خوبی در آن دوران گرفتیم. البته مقایسه دوره ریاست کیهانی با صیامی درست نیست و هر دوره  و شرایط خاص خود را دارد. بخشی از سیاست‌های صیامی ادامه دهنده دوران مدیریت کیهانی محسوب می‌شود و قسمت دیگر مربوط به برنامه‌های خودش است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار