معتمدنیا: شکستن رکورد ملی پرش با نیزه را در دستور کار قرار داده ام

دو و میدانی کار کشورمان درباره برنامه اش در این رشته ورزشی توضیحاتی داد.

محمد مهدی معتمد نیا  دو و میدانی کار  کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من قهرمانی ۳ دوره از مسابقات لیگ دو و میدانی در ماده پرش با نیزه را کسب کردم. همچنین با یاری خداوند و کمک‌های فراوان مربی ام توانسته ام برترین ورزشکار سال در ماده پرش با نیزه  شوم و برترین رکورد  سال این ماده را به ثبت برسانم.

دو و میدانی کار کشورمان گفت: با توجه به آینده روشنی که کارشناسان دو و میدانی پیش بینی کردند، شکستن رکورد ملی را در دستور کار قرار داده ام. من یک استعداد در دو و میدانی هستم که توسط یکی از بهترین مربیان ایرانی کشف  شدم و پرورش یافتم.

مدال طلای مسابقات  دو و میدانی را در سال  ۹۹ به دست آوردم 

او ادامه داد: من فعالیت ورزشی  خود را از سن ۱۶ سالگی زیر نظر  امید عباس نیک آغاز کردم و در ابتدا ماده تخصصی دهگانه دو و میدانی را برگزیدم، اما در ادامه تمرینات، مربی ام تشخیص داد تا  ماده پرش با نیزه را به صورت تخصصی کار کنم. همچنین پیشرفت قابل توجهی داشتم، اما متاسفانه به علت آسیب دیدگی به مدت یک سال از تمرینات عقب افتادم. البته بعد از رفع مصدومیتم  لطف خداوند شامل حالم شد و  مدال طلای مسابقات بزرگسالان دو و میدانی در سال ۹۹  را به دست آوردم.

دوو میدانی کار کشورمان گفت: امید عباس نیک مربی ام تا جایی که بتواند برای من امکاناتی نظیر نیزه و وسایل پرش با نیزه را فراهم می‌کند و او برای جذب حامی مالی و تامین مکمل‌ها به من کمک‌های زیادی کرده است. همچنین مربی ام ارتباط خوبی با فدراسیون دو و میدانی دارد و همین موضوع باعث شده است که حمایت‌های لازم از من صورت بگیرد. علاوه بر این مربی ام با دانش و علم به روز خود و تجربیاتش در پیشرفتم تاثیرگذار بوده است.

معتمدنیا بیان کرد: کیهانی رئیس سابق فدراسیون دو و میدانی امکاناتی همانند نیزه در اختیار من گذاشت و برای تمرینات و سپری کردن مراحل آسیب دیدگی ام کمک مالی کرد که از او تشکر و قدردانی می‌کنم. خدا را شکر با تلاش‌های خود و مربی ام توانستم بعد از رفع مصدومیتم با روحیه عالی بازتوانی کنم و تمرینات تخصصی ام را انجام بدهم.

او اظهار کرد: من سال گذشته عضو تیم دو و میدانی سپاهان بودم و شرایطی به وجود آمد که نتوانستم برای این تیم اصفهانی مدال بگیرم و ان شالله  سال بعد در لیگ برتر دو و میدانی بتوانم مدال کسب کنم.  

او در پایان گفت: من همه سعی خود را خواهم کرد تا در صورت کسب سهمیه المپیک بتوانم در این مسابقات مدال بگیرم و به طور حتم با کمک خداوند  و مربی ام این موضوع  امکان پذیر است.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار