رکورد دار پرتاب نیزه: فدراسیون دو و میدانی اهمیتی برای ما قائل نیست/ باشگاه دانشگاه آزاد یک ریال به دوندگان نداده است

ایوب آرخی گفت: من با وجود اینکه رکورد دار پرتاب نیزه هستم، اما فدراسیون دو و میدانی کار خاصی انجام نداده است.

ایوب آرخی رکورد دار پرتاب نیزه کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تمریناتش اظهار کرد: تمرینات ساده و سبک انجام می دهم، چون به تازگی مسابقات لیگ به پایان رسیده است و مسابقه ای پیش رو نداریم.

او افزود: از زمانی که هاشم صیامی ریاست فدراسیون دو و میدانی را برعهده گرفته است، حتی یک بار هم با من تماس نگرفته است و علاوه بر این به صیامی تبریک نگفتم و برنامه هایم را به فدراسیون ارائه نکردم. البته برای من که رکورد دار پرتاب نیزه هستم کار خاصی انجام ندادند و اهمیتی برای ما قائل نیستند. همچنین  باید ببینیم ورزشکارانی که مورد توجه فدراسیون دو و میدانی هستند نتیجه ای در مسابقات می گیرند یا نه!

دونده کشورمان بیان کرد: مسئولان باشگاه دانشگاه آزاد بعد از پایان لیگ دو و میدانی تاکنون یک ریال به ما دوندگان ندادند و پیگیری ها در این باره نتیجه ای نداشته است. تا زمانی که در ورزش هستم تنها در لیگ دو و میدانی شرکت می کنم. چند ورزشکار از من درخواست کردند تا مربی آنها شوم اما وقتی فدراسیون دو و میدانی پیگیر نیست تا برنامه ای از من بگیرد چندان رغبتی برای کار کردن ندارم.

آرخی گفت: به نظرم تمرین در این شرایط سخت است و همان طور که دیدید نتایجی که در لیگ دو و میدانی به دست آمد، چندان رکوردهای بالایی نبودند. البته با این وضعیت بعید است که سال بعد شاهد شکوفایی دو و میدانی باشیم، اما به آینده این رشته ورزشی خوش بین  هستم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
ایوب خان عزیز
فدراسیون تو رو ندیدکرد...
ورزش کشور تو رو ندید...
نمی دونن رکود پرتاب نیزه چیه...
نمی دونن یا خودشون رو به ندونستن می زنن...
کی می شه روزی رو دید که وزارت ورزش بفهمه و درک کنه دو و میدانی چیه...
حیف شدی برادر...
حیف شدی.
ناراحتم واست...
آخرین اخبار