سرنوشت دونده محروم کشورمان چه شد؟

حسین کیهانی دونده دوپینگی کشورمان درباره آخرین وضعیت محرومیتش توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کیهانی دونده استقامتی کشورمان مدتی پیش به علت استفاده از ماده ممنوعه اپو در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ دوحه قطر  از سوی فدراسیون جهانی ۴ ساله محروم شد.  

در حالی که کیهانی امیدوار بود با ارائه مدارک و مستندات مدت محرومیت او کاهش یابد، هنوز این اتفاق رخ نداده است.

حسین کیهانی درباره وضعیت محرومیت خود در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه شیوع ویروس کرونا امکان حضور در تهران و فدراسیون دو و میدانی را ندارم و شرایط مهیا نیست تا پیگیر محرومیت خود باشم. البته در اولین فرصت به تهران می‌آیم تا وضعیتم را مشخص کنم.

او ادامه داد: خوشبختانه برخلاف سایر مسئولان دو و میدانی که به موضوع محرومیت من  بی اعتنا هستند، اشکان اردیبهشت رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دو و میدانی دلگرمی خاصی به من می‌دهد و امیدوارم که بتوانم هر چه زودتر با ارائه مدارک از این مرحله با سربلندی بیرون عبور کنم.

کیهانی بیان کرد: واقعا دلم برای دو و میدانی تنگ شده است و دوست دارم دوباره به مسابقات برگردم تا برای کشورم افتخار آفرینی کنم. امیدوارم  ویروس کرونا ریشه کن شود تا آرامش به زندگی مردم بازگردد و دو و میدانی هم در مسابقات بین المللی به موفقیت دست یابد. به هر حال در مسابقات المپیک حدود ۱۴۱ مدال در دو و میدانی توزیع می‌شود و  ما هم می‌توانیم در بین کشور‌های صاحب نام  دو و میدانی سهمی از مدال‌های المپیک داشته باشیم.  

دونده کشورمان گفت: من به صورت کم و بیش تمرینات خود را انجام می‌دهم تا در صورت بازگشت به میادین بتوانم با قدرت مسابقه بدهم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار