پیشکسوت دو و میدانی:

سرمایه های دو و میدانی یزد به سمت تباهی می روند/ مشکلات مالی به ورزش اول المپیک ضربه زده است

مرتضی زارع گفت: سرمایه های دو و میدانی با اشتباهات مکرر رئیس هیئت استان یزد نباید به هدر برود.

مرتضی زارع پیشکسوت دو و میدانی در گفت وگو باخبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت دو و میدانی استان یزد اظهار داشت: رئیس هیئت دو و میدانی استان یزد دوره دوم ریاست خود را پشت سر می‌گذارد، اما مشکلات زیادی را برای ورزشکاران، پیشکسوتان و دلسوزان  به وجود آورده و  اجازه همکاری و تبادل نظر با ورزشکاران  سابق این استان را ممنوع کرده است.

او ادامه داد: ۲ ورزشکار خوب در سطح ملی داریم، اما با این وجود هیئت دو و میدانی یزد از آن‌ها حمایت نمی‌کند و برعکس سعی در حمایت از بانوان دارد. همچنین او حدود ۷ سال است جلسه عمومی و هیچ مجمعی نگذاشته و هر بار هم ما خواهان این جلسه هستیم زیر بار این مسئله نمی‌رود. از صیامی رئیس فدراسیون  دو و میدانی درخواست دارم تکلیف هیئت دو و میدانی استان یزد را هر چه زودتر مشخص کند، زیرا تمام ورزشکاران و جامعه دو و میدانی منتظر یک حرکت مثبت از سمت او هستند تا بیشتر از این سرمایه‌های ما با اشتباهات مکرر رئیس  هیئت دو و میدانی استان یزد  به سمت تباهی نروند.

زارع گفت: همکاری نکردن هیئت دو و میدانی یزد  با اداره کل ورزش و جوانان استان، سرپیچی از نامه‌های اداره کل ورزش یزد، تجلیل نکردن از ورزشکاران پسر و به کار نگرفتن مربیان با دانش جزو مشکلات عمده دو و میدانی یزد است. همچنین رئیس هیئت دو و میدانی  به هیچ عنوان قبول نمی‌کند با ورزشکاران جلسه بگذارد و از این طریق مشکلاتی را که دارند جویا شود تا برای رفع آن‌ها اقدام کنند. همچنین  او  تراز  مالی ۳ سال اخیر را تقدیم اداره کل ورزش یزد  نکرده تا مسئولان متوجه وضعیت اخیر شوند.

سرمایه های دو و میدانی یزد به سمت تباهی می رود/ مشکلات مالی به ورزش اول المپیک ضربه زده است

از انتصاب برخی از افراد در فدراسیون دو و میدانی ناراضی هستم 

پیشکسوت دو و میدانی تصریح کرد: به نظرم دو و میدانی ما بین چند نفر تقسیم شده و این طور که مشخص است کار رئیس فدراسیون با این اتفاقات که در دوره‌های گذشته بر جای مانده سخت‌تر از قبل شده است. عواملی مانند کمبود بودجه ومشکلات مالی به ورزش اول المپیک ضربه زده است، اما من به راهکار و برنامه‌های صیامی امیدوار هستم. البته از انتصاب برخی افراد در فدراسیون دو و میدانی  رضایت ندارم.

حدادی آبرو و پرچم دار دو و میدانی ایران است 

زارع گفت: صیامی دلسوز ورزشکاران است و تلاش می‌کند تا دو و میدانی را به سر منزل مقصود برساند. مطمئنم می‌توانیم تا سالیان جاری ورزشکاران با استعدادی را به دنیا معرفی کنیم. فرزانه فصیحی و مهدی پیر جهان  می‌توانند در آینده خودشان را بیشتر در سطح آسیا نشان دهند. حدادی هم نیازی به تعریف و تمجید من ندارد، زیرا او همیشه آبرو و پرچم دار دو و میدانی ایران بوده است.

پیشکسوت دو و میدانی اظهار کرد: به نظرم اگر در پرتاب وزنه هم فدراسیون بیشتر سرمایه‌گذاری کند خیلی راحت می‌توانیم ورودی المپیک بگیریم. خوشبختانه شاهین مهردلان و طیبی ورزشکاران با استعدادی هستند که می‌توانند اتفاق غیر ممکن را به ممکن تبدیل کنند. از هاشم صیامی درخواست دارم از اشخاصی که تبحر دارند در راس فدراسیون دو و میدانی بهره بگیرد. همچنین او باید از پیشکسوتان و نخبگان این رشته ورزشی استفاده کند و از زحمات آن‌ها چشم‌پوشی نکند.  

 او در پایان گفت: به نظرم برخی پیشکسوتان تجربیاتی دارند که حتی مربیان خارجی فاقد آن هستند. امیدوارم دو و میدانی بار دیگر جایگاه از دست رفته خود را در سطح آسیا پس بگیرد. به نظرم مهمترین نیاز فعلی دو و میدانی‌کاران به روز شدن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری است که امیدوارم مسئولان تلاش کنند برای حل این مشکل اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذهره امامی
۲۱:۳۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
همیشه کسانی را ک به راه حق میروند محکوم میکنند و تنها خدا میداند
من با چشم های خودم دیدم ک ایشون چه مقدار بزرگوارند و وقتی ایشون حتی پول سفر بچه ها و شامشونو توی شهر های دیگ از جیب خودشون میدن اینکه چهار نفر از دور نظاره گر باشن کافی نیست باید وارد رختکن بشین تا بفهمین توی بازی چ اتفاقاتی داره میوفته
آخرین اخبار