حجت‌الاسلام موسوی لارگانی در تذکر شفاهی:

افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی بر اساس چه مصوبه‌ای انجام شده است؟

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دلیل افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی چیست و بر اساس چه مصوبه‌ای انجام شده است؟

افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی بر اساس چه مصوبه‌ای انجام شده است؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت: اقدامات دولت در ماه‌های پایانی و با شرایط خاص مردم از لحاظ معیشتی سنخیت ندارد. دلیل افزایش تعرفه تراکنش‌های بانکی چیست و بر اساس چه مصوبه‌ای انجام شده است؟

او گفت: آقای روحانی سر لجاجت با نمایندگان و تصمیم‌های آنها دارد، آقای روحانی اگر گشایش اقتصادی مدنظرتان برای افراد خاص حاصل شد، لطفاً فکری عاجل برای بازار سرمایه کنید. سرمایه مردم نابود شد، اما در ازای آن برخی از افراد خاص هزاران میلیارد تومان سود کردند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی به وزیر صمت تذکر داد: به آقای رزم حسینی سربسته تذکر می‌دهم، چون اولین روزهای کاری‌ خود را سپری می‌کند، دست از انتصابات رانتی و برخی افراد مشکل‌دار در شرکت‌های زیرمجموعه فولادسازی‌ها بردارید و اینگونه تصمیم‌ها به نفع کشور نیست و مجلس هم کوتاه نخواهد آمد.

نماینده فلاورجان خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: وای به روزی که پشت پرده‌ها عیان شود! چرا کشور را در تله انتخاباتی آمریکا گرفتار کرده‌اید. رئیس دولت آمریکا چه جمهوری‌خواه و دموکرات تفاوتی ندارد، اصولاً بین دو گرگ فقط به دلیل اختلاف رنگ، تفاوتی وجود ندارد؛ مهم خاصیت گرگ و همان درندگی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: به آقای خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی تذکر می‌دهم؛ بعضی از محصولات کشاورزان استان اصفهان به دلیل بسته شدن صادرات با مشکل جدی روبه‌رو شده است. شما در هیئت دولت باید فریاد بزنید و از حق کشاورزان دفاع کنید. کشاورزان محروم‌ترین و مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند. یک بار به دلیل نخریدن محصولشان، یکبار به دلیل اینکه نهاده به موقع به دستشان نمی‌رسد و همچنین به دلیل خشکسالی و گرانی کود و سم و بذر با مشکلات جدی روبه‌رو شده‌اند. خواهش می کنم به فریاد کشاورزان برسید.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس و ریاست وقت صحن درر ادامه علنی اظهار کرد: قسمت آخر فرمایش آقای موسوی به حق است. به آقای خاوازی می‌گوییم الان زمان رسیدگی به فریاد به حق کشاورزان است. آنها را دریابید، چراکه با این وضعیت در سال آینده مشکل خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار