سهرابیان: حقوق مرداد ماه ملی پوشان قایقرانی پرداخت شد

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره نحوه پرداخت حقوق ملی پوشان این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: حقوق مرداد ماه ملی پوشان قایقرانی پرداخت شده است. پیش از این، حقوق ملی پوشان به علت نبود اردو پرداخت نمی‌شد که این مشکل حل شد. البته مربیان قایقرانی در طول این مدت حقوق خود را دریافت می‌کردند. فدراسیون تلاش کرده است تا فقط شعار ندهد.  

او اظهار کرد: از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی قایقرانی صادر شده است. هفته آینده انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود. اردوی تیم ملی هم از ۱۵ مهرماه آغاز خواهد شد. قایقرانان تیم ملی رقابت‌های انتخابی المپیک را پیش رو دارند. تیم ملی دختران  مشکل خوابگاه داشت که خوشبختانه این مشکل برطرف شده است.

رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: قطعا تعداد سهمیه‌های المپیک قایقرانی افزایش پیدا می‌کند. رقابت‌های انتخابی المپیک قایقرانی قرار بود در فرودین ماه سال ۹۹ برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا، این رقابت به فرودین ماه سال آینده موکول شد.

او درباره پاکسازی دریاچه آزادی اظهار کرد: چند ماهی است که  به همراه فدراسیون نجات غریق و غواصی برای پاکسازی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برنامه ریزی کرده بودیم. از سال ۱۳۵۳ تاکنون برای پاکسازی این دریاچه اقدامی صورت نگرفته بود. با ریختن زباله در دریاچه آزادی سرمایه ملی کشورمان به خطر افتاده بود. بخش عظیمی از این دریاچه پاکسازی شد. در مراسم پاکسازی دریاچه آزادی مسئولان ورزشی کشورمان هم حضور داشتند.

سهرابیان گفت: قهرمانان رشته قایقرانی و نجات غریق و غواصی ثابت کردند که می‌توانند کار‌های بزرگی انجام بدهند. امیدوارم این اقدام فرهنگ سازی خوبی برای جامعه باشد. بودجه خاصی برای پاکسازی دریاچه ورزشگاه آزادی اختصاص داده نشده چرا که این اقدام دلی بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار