بهروزی راد: شرایط خوبی برای تمرین در دریاچه آزادی دارم

عضو تیم ملی قایقرانی گفت: در دریاچه آزادی زیر نظر مربی تیم ملی قایقرانی به خوبی تمرین می‌کنم و شرایط مناسبی دارم.

/////اکنون از شرایط تمرین در دریاچه آزادی راضی هستمشهلا بهروزی راد بانوی قایقران پارالمپیکی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه تمریناتش در دریاچه آزادی اظهار داشت: حدود ۱۵ روز است که برای تمرینات قایقرانی به دریاچه آزادی آمده ام.

او افزود: سال گذشته بعد از تعطیلی اردو‌ها مجبور شدم به کرمانشاه برگردم. در آنجا شرایط مناسبی برای تمرین نداشتم و دستگاه شبیه ساز قایقرانی در اختیارم نبود که بتوانم به خوبی تمرین کنم. با این وجود اکنون شرایط خوبی دارم. فکر نمی‌کردم آمادگی ام به این سرعت به روال قبل از تعطیلی اردو‌ها نزدیک شود.

بانوی پارالمپیکی کشورمان گفت: اکنون در اردوی غیرمتمرکز حضور دارم به این شکل که در هتلی نزدیک به دریاچه آزادی سکونت و  زیر نظر مربی تیم ملی (مسعود مهدوی نیا) تمرینات خود را به خوبی انجام می‌دهم. تمامی هزینه‌های این اردو را کمیته پارالمپیک پرداخت خواهد کرد.

بهروزی راد ادامه داد: خیلی دلتنگ قایق و پارو شده بودم. خدا را شکر اکنون از شرایطم راضی هستم و با انگیزه بهتری برای حضور در مسابقات تمرین می‌کنم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به اوج آمادگی ام برسم و بتوانم در رقابت‌های پارالمپیک بدرخشم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار