بوداغی: روزانه ۲ ساعت در خانه ورزش می‌کنم

عضو تیم ملی قایقرانی گفت: روزانه ۲ ساعت در خانه ورزش می‌کنم تا زمان شروع اردو آمادگی جسمی داشته باشم.

بوداغی:آمدن ویروس کرونا یک تحولی برای کل مردم جامعه استامین بوداغی عضو تیم ملی قایقرانی کایاک در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: شیوع  ویروس کرونا یک تحولی برای کل مردم جامعه است. اگر چه تلخ بود اما باعث شد که همه به خود بیاییم  تا  این عمری که می‌گذرانیم  را  زندگی کنیم و قدر بدانیم.

او با اشاره به شرایط به وجود آمده پس از شیوع کرونا، از زمانی که این ویروس گسترش پیدا کرده، شرایط برای همه مردم جهان سخت شده و همه ورزشکاران در خانه تمرین می‌کنند .اکثر تمرین‌هایم را با وزنه زدن، دوچرخه‌سواری و دوندگی در مکان‌های خلوت انجام می‌دهم. شرایط تقریبا برای همه یکسان است و من این موضوع را به فال نیک می‌گیرم.

بوداغی گفت: زمانی که در اردو حضور داشتم، روزانه ۴ - ۵ ساعت تمرین می‌کردم. اکنون که شرایط متفاوت شده روزانه ۲ ساعت  در خانه تمرین می‌کنم. با استفاده از دستگاه ارگومتر، تمرین قایقرانی می‌کنم. تمام تمرینات را زیر نظر ایرج اقلیمی مربی تیم انجام می‌دهم و از طریق فضای مجازی با او در ارتباط هستم.

او با اشاره به نیاز روزانه ورزشکاران به تمرینات ورزشی، افزود: در ورزش حرفه‌ای مانند قایقرانی بعد از یک مدت اگر ورزشکار در اوج نباشد آمادگی قلب و عروق و ماهیچه‌ها کم‌کم تحلیل می‌رود و بدن ورزشکار که عادت به تمرین روزانه دارد در صورت تمرین نکردن ضعیف می‌شود. همچنین اگر بعد ‌از مدتی دوباره شروع به تمرین کند، شرایط سخت می‌شود. اکنون روزی چند ساعت در خانه وقت می‌گذارم و تمرین می‌کنم، تا زمانی که اردو دوباره آغاز شود، آمادگی  جسمی داشته باشم.

عضو تیم ملی قایقرانی ادامه داد: در سلامت کامل هستم و تنها رفت‌وآمد من این است که در مکان‌های خلوت می‌روم و ورزش انجام می‌دهم. بیشتر سعی می‌کنم به توصیه‌های پزشکی عمل کنم.

او افزود: از کادر درمان صمیمانه تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشته‌اند و در جبهه خط مقدم کرونا می‌جنگند. از مردم عزیز می‌خواهم به توصیه پزشکان عمل کنند و تا حد امکان در خانه بمانند تا هرچه زودتر زنجیره کرونا شکسته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار