بهروزی راد: سطح آمادگی جسمانی ام در زمان تعطیلی اردو‌ها افت کرده است

عضو تیم ملی قایقرانی گفت: سطح آمادگی جسمانی ام در نبود اردو‌ها افت پیدا کرده و به سه هفته تمرین برای رسیدن به اوج آمادگی نیاز دارم.

//////////بهروزی راد: سطح آمادگی جسمانی ام در زمان تعطیلی اردو‌ها افت پیدا کردشهلا بهروزی راد عضو تیم ملی قایقرانی  پاراکانو در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند تمریناتش اظهار داشت: با هماهنگی فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک قرار بود اردو‌های اختصاصی ام با حضور مربی تیم از ابتدای تیرماه سال جاری برگزار شود که تصمیم گرفتم فردا برای تمرین به دریاچه آزادی بروم.

او با اشاره به تمریناتش در خانه افزود: در منزل فقط تمرینات بدنسازی را انجام می‌دادم و با یک سری تجهیزات ورزشی تمرینات خود را دنبال می‌کردم. در طول زمان تعطیلی‌ها برنامه تمرینی خود را از مربی دریافت و طبق برنامه تمرینات خود را انجام می‌دادم.

بهروزی راد ادامه داد: حدود ۴ ماه است که تمرینی بر روی آب ندارم و قایقی در اختیارم نبود. سخت دلتنگ تمرین با قایق و پارو هستم. کرونا و تعطیلی مسابقات برای خیلی از ورزشکاران فرصت مناسبی برای تمرین بیشتر شد، اما چون بعد از مسابقات قهرمانی جهان، آمادگی و انگیزه لازم برای حضور در پارالمپیک را داشتم  و امکان تمرین قایقرانی برایم فراهم نبود  این موضوع  ناراحت کننده بود، البته هیچ کشوری استثنا نبود و همه ورزشکاران با این مشکل رو به رو شدند.

او گفت: سطح آمادگی جسمانی ام افت پیدا کرده است، زیرا هیچ تمرینی برای قایقران نمی‌تواند جایگزین تمرین بر روی آب شود. به محض اینکه به دریاچه آزادی برگردم تمرینات خود را شروع می‌کنم به امید اینکه بتوانم بعد از سه هفته به میزان آمادگی که قبل از عید داشته ام  برسم. قطعا با علم مربی قایقرانی به اوج آمادگی خود خواهم رسید.

عضو تیم ملی قایقرانی ادامه داد: با توجه به اینکه خوابگاه و رستوران فدراسیون قایقرانی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قایقرانی در این دوره از اردوی قایقرانی در یک هتل نزدیک به دریاچه آزادی اقامت می‌کنم.

بهروزی راد گفت: در طول سال مرتب در اردو‌های تیم ملی قایقرانی حضور داشتم با توجه به این که حدود ۴ ماه است تمرینی بر آب نداشتم برایم سخت بود. به شدت دلتنگ قایق و پارو هستم و بسیار بابت برگزار شدن اردو خوش حال هستم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار