برنامه مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام اعلام شد

مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام به میزبانی دریاچه آزادی ۵ و ۶ مهرماه در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پس از اعلام فدراسیون قایقرانی و مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، رقابت‌های قهرمانی کشور آب‌های آرام برگزار می‌شود.

بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام آقایان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یابود مرحوم پوریا مسافری ۵ مهرماه و مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام بانوان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادبود مرحومه شادی سرخیل ۶ مهرماه در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و مطابق با قوانین بین‌المللی و قوانین فدراسیون قایقرانی ایران در مواد کایاک یک نفره ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر و کانوی یک نفره ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

جلسه هماهنگی سرپرستان تیم‌ها به صورت آنلاین ساعت ۱۱ روز ۲ مهر در بخش آقایان و ساعت ۱۴ روز ۲ مهر انجام خواهد شد.

تیم اعزامی هر استان شامل ۳ ورزشکار کایاک و ۳ ورزشکار کانو کانادایی در بخش بانوان و آقایان است و هر ورزشکار می‌تواند تنها در یک مسافت ۱۰۰۰ یا ۵۰۰ متر شرکت کند. هر استان نیز مجاز است در هر ماده ۲ ورزشکار شرکت دهد و در پایان رقابت‌های فینال حکم و مدال به بهترین قایق استان تعلق می‌گیرد.

رده‌بندی تیمی مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به صورت مجزا و بر اساس سیستم امتیازدهی خواهد بود.

هیئت‌های قایقرانی حداکثر تا ۲۵ شهریورماه مهلت دارند تا آمادگی و اسامی نفرات شرکت‌کننده خود را به فدراسیون اعلام کنند و پس از این تاریخ اعلام آمادگی‌ها قابلیت پاسخگویی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار