نتیجه دادگاه حکمیت ورزش درباره جودو تا ۲ ماه آینده مشخص می‌شود

دادگاه حکمیت ورزش امروز درباره شکایت پرونده ایران از فدراسیون جهانی جودو برگزار شد و نتیجه آن تا آبان ماه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دادگاه حکمیت ورزش در رابطه با شکایت فدراسیون جودوی ایران از فدراسیون جهانی از صبح امروز در لوزان سوئیس در حال برگزاری است و از کشورمان هیئت ۵ نفره شامل معاونان وزارت ورزش و همچنین رئیس فدراسیون جودو به همراه سرمربی و وکیل پرونده در محل برگزاری دادگاه حاضر شده و قرار است در آنجا از حقانیت جودوی ایران دفاع کنند.

این نشست به صورت تک جلسه برگزار خواهد شد و شاهدان، هر کدام دفاعیات خود را انجام می دهند که به احتمال بسیار زیاد این جلسه تا بعدازظهر امروز به طول خواهد انجامید. همچنین شنیده می‌شود پس از پایان این جلسه، پرونده ۲ طرف مورد مطالعه قرار خواهد گرفت و آن طور که گفته می‌شود نتیجه این جلسه تا ۲ ماه آینده یعنی اواخر آبان ماه مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Belgium
Akbar
۲۳:۳۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
چه مذاکره ایی؟ عکس ۲ سال پیش گذاشته تو خبر گزاری مهر میگه مذاکره کرده . ارش فوتو با ویزر مذاکره کنه عکس نگیره!!! ویزر چشم دیدننشو نداره ....مذاکره .....بابا بسته دیگه
Iran (Islamic Republic of)
رسولی
۱۵:۵۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
خب اگر قرار بوده از فدراسیون جهانی جودو عذرخواهی کنند و اسمش رو مذاکره و تعامل بگذارند چرا شکایت کردند ؟ از اول میگفتند اشتباه شده ببخشید !
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
با سلام
انشالله که هیئت جودو با سربلندی سوئیس رو ترک کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
گویا هیات اعزامی جودوی ایران درخواست کرده قبل از صدور رای دادگاه CAS ، مهلتی به فدراسیون جودوی ایران داده شود تا با فدراسیون جهانی به توافقی دست یابند شاید رییس فدراسیون جهانی جودو کوتاه بیاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
دوماه ؟ چه خبره ؟ مگه پرونده اختلاس ملیاردی با دهها متهمه ؟
آخرین اخبار