جهاد اسلامی: سرنگونی رژیم‌های عربی به توهمات آن‌ها درباره سازش پایان می‌دهد

دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین (فتح) تاکید کرد سرنگونی رژیم‌های دست‌نشانده عربی به دست تاریخ و مردمشان به توهمات آن‌ها درباره عادی‌سازی روابط با اشغالگران پایان می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف الحساینه، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین (فتح) از صدور بیانیه‌های متعدد از داخل کشور بحرین در مخالفت با اقدام رژیم حاکم بر این کشور مبنی بر خیانت به مردم فلسطین و عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیسی تقدیر کرد.

یوسف الحساینه گفت مردم بحرین علی‌رغم سیاست خفقان و سرکوبگری حکومت بحرین با صدق نیت و اخلاص، وفاداری خود به فلسطین را ابراز داشتند.


بیشتر بخوانید:


عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی  گفت: توافق عادی‌سازی در راستای طرح مخربی است که کاخ سفید در سر دارد و چراغ سبز را به تجاوزات نشان می‌دهد. توافقنامه‌های سازش، رژیم اشغالگر را برای تجاوز به کرانه باختری، نوار غزه و لبنان ترغیب می‌کند.

این مسئول جهاد اسلامی فلسطین خطاب به رژیم‌های دست‌نشانده عربی گفت: تاریخ و ملت‌هایتان شما را سرنگون خواهند کرد و توهمات شما پس از اصلاح این مسیر اشتباه از بین خواهد رفت.

پیش از این نیز جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیست و هفتمین سالگرد امضای توافقنامه اسلو، عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل را محکوم و تاکید کرد: روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که برخی از کشور‌های عربی به طور شتابزده به سمت آن حرکت می‌کنند به مثابه خنجری به پشت مسئله فلسطین و آرمان‌های آن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۵۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
جناب یوسف الحسانیه عزیز: کافی است ائتلاف عربی تعلیف شده توسط اسرائیل و آمریکا از طرف کشور یمن مورد هجوم و بارش موشکی نقطه زن به اهداف حساس اقتصادی و تجاری و بنادر حساس و میادین نفتی و گاز مورد حمله واقع شود و تمام نیروهای محورمقاومت با یک اتحاد و پشتیبانی فرماندهی عالی و تامین نیروهای انسانی و اعزام و تقویت جبهه های نبرد کشور یمن عربستان آل سقوط و آل خلیفه بسیار سریع تر از گذر زمان بدست مردم خودشان کاخ های ظلم و جور ویران و منهدم خواهد شد..........و تحقق این ایده فقط و فقط اتحاد- اتحاد و اتحاد فرماندهان عالی محورمقاومت و نیروهای زبده و مبرز رزمنده محورمقاومت است که با اجماع و وحدت الرویه بودن در عملیات نظامی علیه دشمنان مشترک میباشد تا پرچم یا لثارات الحسین(ع) و لبیک یا حسین(ع) بر فراز کعبه مکرمه و مدینه منوره به اهتزاز درآید و کاخ سلاطین ظلم و جور زمانه ویران شود........اگر آن شاه نمونه(مهدی موعود عج) رخ خود را بنمونه همه شاهان جهان را سر جاشون می نشونه......
آخرین اخبار