حماس: عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر به مثابه فرو کردن خنجری به پشت فلسطین است

حماس در بیانیه‌ای به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد امضای توافقنامه اسلو عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در بیست و هفتمین سالگرد امضای توافقنامه اسلو تاکید کرد: روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی که برخی از کشور‌های عربی به طور شتابزده به سمت آن حرکت می‌کنند به مثابه خنجری به پشت مسئله فلسطین و آرمان‌های آن است.

حماس همچنین افزود: ما به نتایج نشست دبیران کل و تصمیماتی که برای وحدت بخشیدن تلاش‌ها برای رویارویی با «معامله قرن» پایبند هستیم.

جنبش حماس ادامه داد: قدس همچنان به عنوان پایتخت ابدی فلسطین و محور مقاومت و مبارزات یکپارچه فلسطینی باقی خواهد. همانطور که توافقنامه اسلو نتوانست در از بین بردن حق بازگشت فلسطینیان به خاک میهن‌شان و به فراموشی سپردن آن از یاد‌ها و خاطره‌ها موفق شود بنابراین همه تلاش‌های دیگر نیز در از بین بردن این حق فلسطینیان موفق نخواهد بود. مقاومت فراگیر و گسترده تنها راه شکست رژیم اشغالگر اسرائیل و خنثی کردن توطئه‌های این رژیم و آزادسازی سرزمین مان و مقدسات‌مان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار