تمدید قرنطینه ملبورن استرالیا برای دو هفته دیگر

اجرای قوانین سخت قرنطینه‌ای برای دو هفته دیگر در ملبورن تمدید شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، ملبورن برای دو هفته دیگر قوانین شدید قرنطینه را تمدید کرد.
نخست وزیر ایالت ویکتوریا در سخنانی از اینکه مجبور شده است شرایط قرنطینه‌ای در ملبورن برای چند هفته دیگر تمدید شود، عذرخواهی کرد.

«دنیل اندروز» نخست وزیر ایالت ویکتوریا در سخنانی گفت: ما نمی‌توانیم به قرنطینه پایان دهیم. قوانین منع آمد و شد، محدودیت‌های سفر و برخی دیگر از موارد (محدودیت‌های) سطح چهار تا تاریخ ۲۶ اکتبر اجرایی خواهند ماند.

همچنین محدودیت‌های سطح چهار در ملبورن که شامل منع آمد و شد شبانه می‌شود، تا دو هفته دیگر یعنی تاریخ ۲۸ سپتامبر تمدید شده است.

نخست وزیر ایالت ویکتوریا امروز یکشنبه به خبرنگاران گفت: من به خاطر شرایطی که خود را در آن یافته ایم، عذرخواهی می‌کنیم. من برای این حقیقت که خود را در آن می‌بینیم، عذرخواهی می‌کنم.

موج دوم ابتلا به کرونا سبب شده است تا شکست‌هایی را در برنامه قرنطینه دولت به وجود آورد.

نخست وزیر ایالت ویکتوریا با بیان اینکه او نمی‌تواند در حال حاضر این شکست‌ها را تغییر دهد، گفت: من ۱۰۰ درصد خود را در برابر شرایطی که قرار داریم، پاسخگو می‌دانم و به همان اندازه نیز مسئول هستم تا شرایط را تغییر دهم.

او همچنین گفت: من خواهان آن هستم که کریسمس- که نزدیک نیز هست- تا اندازه ممکن به شکل عادی برگزار شود و این تنها راه است. این گام‌ها تنها راهی هستند که ما را به آن نقطه خواهند رساند.

بنا بر اعلام دولت محلی در صورتیکه متوسط مبتلایان تا ۲۶ اکتبر به زیر عدد ۵ برسد، آنگاه قرنطینه برداشته می‌شود.

روز گذشته رسانه‌ها گزارش داده بودند تشدید محدودیت‌های کرونایی در ایالت ویکتوریای استرالیا اعتراض شهروندان در مرکز این ایالت را به همراه داشته و منجر به برگزاری تظاهرات و واکنش خشونت‌آمیز پلیس شده است.

شهروندان ملبورن و ایالت ویکتوریا، در اعتراض به محدودیت‌های کرونایی با اعلام «روز آزادی» دست به تظاهرات زدند که با واکنش پلیس به زد و خورد و خشونت کشیده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار