شهردار سانفرانسیسکو: ترامپ یک دیکتاتور تروریست است

شهردار سانفرانسیسکو از رئیس جمهور آمریکا به عنوان فردی دیکتاتور و تروریست یاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، لاندن برید، شهردار سانفرانسیسکو دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را یک دیکتاتور تروریست توصیف کرد.

لاندن برید روز شنبه در مصاحبه‌ای با شبکه «ای بی سی نیوز» ضمن انتقاد از اقدامات دونالد ترامپ گفت: ما یک (رئیس جمهور) تروریست داریم، ما یک دیکتاتور داریم که در حال حکومت بر کشور است و همانطور که می‌دانید نانسی پلوسی در خط مقدم مبارزه علیه این فرد است.

شهردار سانفرانسیسکو همچنین گفت قصد ندارد اقدام رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای رفتن به آرایشگاهی در این شهر آنهم در بحبوحه شیوع کرونا و اصرار دموکرات‌ها بر تعطیلی کسب و کار‌های کوچک را توجیه کند.

برید گفت خشم و ناراحتی برخی از این اقدام پلوسی را درک می‌کنم، ولی این شهر موضوعات مهمتری برای پرداختن دارد.

عملکرد دونالد ترامپ در مدیریت بحران کرونا و نیز نحوه برخورد او با اعتراضات ضد نژادپرستی صدای اعتراض بسیاری را در این کشور در پی داشته است. صدرنشینی آمریکا از نظر میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا به امتیاز منفی بزرگی در کارنامه عملکرد چهار ساله ریاست جمهوری او آنهم در کمتر از دو ماه به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است.

در حال حاضر آمریکا با بیش از ۶ میلیون و ۲۴۳ هزار مبتلا به ویروس کرونا همچنان به یکه تازی در میان کشور‌های دنیا ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار