پیام‌های دریافتی در پانزدهم شهریورماه؛

از گران شدن موتورسیکلت تا تاخیر در تحویل خودروی وانت آریسان

پیام‌های رسیده در تاریخ پانزدهم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ پانزدهم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

پیام‌های رسیده در تاریخ پانزدهم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

کنکور

تورو خدا جلوی حواشی وشایعات کنکورو بگیرید امروزسازمان سنجش به رتبه برتر ها زنگ زدند. لطفا زمان اعلام نتایج رو صریح اعلام کنید.


بازگشایی مدارس

سلام خسته نباشید ،چرا دانشگاه ها که بزرگسالان تحصیل می کنند ومی توانند تاحدودی از خودشان در برابر کرونا محافظت کنند،ولی محصلین ناز ابتدایی این معصومین پاک وکلا دانش آموزان باید حضوری به مدرسه بروند کجای این کار درست خواهشا رسیدگی کنید .ممنون


گرانی بیش از حد موتورسیکلت

سلام.لطفا درباره گرانی موتور پیگیری کنید.مردم که با این گرانی نمی توانند ماشین بخرند حداقل بتوانند وسیله نقلیه دیگرمثل موتورتهیه کنند.ممنون


پول فروش از سهام عدالت

سلام.من یک ماه است سهام عدالتم را فروختم.یک مرحله پانصدهزارتومان و دیروز بیست و هشت هزارتومان ریختند.من که سهام عدالت رو فروختم در این وضعیت،حتمانیاز داشتم،به علت بیماری زمینه ای که دارم در این وضعیت کرونا قادر به کارکردن نیستم خواهش می کنم رسیدگی کنید.


سهام عدالت

سلام شمارو بخدا قسم رسیدگی کنید این سهام عدالت بانک سپه چه شد ما چهار ماه است درخواست فروش دادیم لطفا رسیدگی کنید.


عدم تحویل خودرو وانت آریسان به مدت 2 سال

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خواننده محترم این متن،بنده در سال 97 یک دستگاه خودرو وانت آریسان از ایران خودرو در سایت ثبت نام کرده ام و دعوت نامه خودرو هم اسفندماه 98 به دست اینجانب رسیده است اما تا کنون که این متن به دست شما رسیده خودرو را به بنده تحویل نداده اند و هر سری که ما مراجعه به نمایندگی داشته ایم و یا با ایران خودرو در ارتباط بوده ام ما را در  پیچ و خم اداری انداخته اند و در نهایت گفتند که خودروی شما 7 ماه در پارکینگ می باشد و چون اجازه پلاک نمی دهند کاری از ما بر نمی آید خواهشمندم رسیدگی کنید.


لغو پذیرش آزمون فراگیر ارشد پیام نور

با سلام و احترام.

متاسفانه با خبر شدیم آزمونی که تا ۳ ماه دیگر قرار بود برگزار شود به ناگهان لغو شده است.

اولا همیشه یکسال قبل باید اطلاع دهند تا ثبت نام ها و ایجاد آمادگی برای آزمون وقت و انرژی و انگیزه آدم ها را نگیرد.

دوما در سایت اصلی فراگیر زیر نظر دانشگاه https://faragir.net/ بیش از ۸ ماه است ثبت نام انجام دادیم و هزینه کردیم و مطالعه و در آزمون ارشد شرکت نکردیم.

سوما خیلی ها به همین دلیل در آزمون ارشد امسال شرکت نکردند.

چطور می شود به صورت ناگهانی آزمون برای همیشه لغو گردد.

حال از شما خواهشمندیم با توجه به شرایط حاضر و برای جلوگیری از اتلاف هزینهٔ عمر و زمان ما آیندگان کشور و عدم فرصت‌سوزی اینجانبان، درسال ۹۹ هم پذیرش دانشجویان در دانشگاه پیام نور را به شیوهٔ ثبت‌نامی انجام و لغو پذیرش به صورت فراگیر در این دانشگاه را حداقل به سال بعد موکول کنند تا دانشجویان با در نظر گرفتن شرایط و آگاهانه برای شرکت در کنکور سراسری تصمیم بگیرند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۴:۳۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
با سلام . لطفا پیام های ارسال شده مخاطبین پی گیری گردد. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
باسلام . دولت و عوامل آن کی دست از سر بورس بر میدارن . مردم بیچاره شده . سرمایه شون صفر شد .کی به دادمون میرسه . شمار رو بخدا به گو مسولی اگر هست برسونید تا از این بدبختتر نشدیم . باتشکر
آخرین اخبار