پیام‌های دریافتی در نهم شهریورماه؛

از صف طولانی گاز ال پی جی در قم تا فروش چاقو‌های نظامی در فروشگاه‌های آنلاین

پیام‌های رسیده در تاریخ نهم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ نهم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 


مسقف نمودن صحن غیر مهندسی و عدم تناسب با معماری اسلامی حرم عبدالعظیم
۱_صحن شرقی (مصلی) که روباز است، یک دوره با چادر برزنت مسقف نمودن، حالا چادر جمع و با ستون‌های فلزی که مغایر با سازه معماری اسلامی است در حال بازسازی هستند. 2_اجرای بازسازی در همه صحن‌ها که عملا حرم را به یک کارگاه ساختمانی کرده و کار بازسازی بسیار کند انجام می‌شود.



تصرف و تخریب اراضی ملی
با سلام در یک سال اخیر تعدادی از افراد سود جو به بهانه حمایت از دامداری و کشاورزی بیش از ۲۰ هکتار اراضی ملی در مالکیت اداره منابع طبیعی واقع در شهرستان کاشان کامو و چوگان منطقه اسب ریز و تپه شهدای گمنام در چوگان را در تصرف خود قرارداده اند علیرغم اینکه از سوی اداره منابع طبیعی اقدام شده، اما پیگیری صورت نگرفته است و اخیرا هم توسط همان اشخاص بخشی از تپه گلزار شهدای گمنام شبانه تخریب و برش داده شده است.


 

گرانی‌ها سر سام آور
مسولین ما با فشاری که بر مردم وارد کرده اند و با ایجاد گرانی‌های نابود کننده از جمله کالای اساسی لوازم خانگی و خودرو دارند خون شهیدان و حاج قاسم‌ها را پایمال می‌کنند.



گاز ال پی جی
وضعیت گاز ما در قم تو را به خدا یک فکری به حال این مردم بکنید هر نفری ۴تا۵ ساعت منتظر گاز هستن آخرش شاید بهشان نرسد.



متاسفانه در شهر ما که رباط کریم هست به لباس‌های مشکی امام حسین توهین می کنند. به این صورت که عکس‌های خشن روی پیراهن‌های پسرانه طراحی و علنا چه در مغازه‌ها چه در معابر می فروشند.


 

ویروس کوویید ۱۹
مدیریت کنندگان سایت باشگاه خبرنگاران محترم خواهشا در خصوص نهفته ماندن ویروس بیماری کرونا در بدن فرد تازه مبتلا شده به ویروس که از ۷ الی ۱۴ روز می‌باشد یک خبر تهیه کرده و دوباره در سایت قرار دهید، چون خیلی از مردم فکر می‌کنند آمار مبتلایی که امروز اعلام می‌شود دیروز کرونا گرفتن و افرادی که می‌میرند هم دیروز کرونا گرفته بودند. اگر نظرات رو هم بخوانید متوجه می‌شوید که مردم می‌گویند که چرا با این که اجتماعات زیاد شده و کنکور برگزار شده مرگ و میر و مبتلای روزانه این بیماری کاهش پیدا کرده است.


 

فروش چاقو‌های نظامی و ... درفروشگاه‌های آنلاین
اگر در سایت دیجی کالا کلمه چاقو را جستجو کنید می‌بینید که چاقو‌های خطرناک و نظامی و... در حال فروش هستند که فروشندگان این کالا برای فرار از فروش کالای غیر مجاز به آن‌ها برچسب چاقوی سفری می‌زنند که بسیار خطرناک هستند. اگر به عکس‌های نگاه کنید از نحوه به دست گرفتن و ظاهر این چاقو‌ها متوجه فرق آن‌ها با چاقوی عادی می‌شوید. البته باید بگویم در دیجی کالا طبق قانونی که خودش ارائه داد فروش این کالا‌ها غیر مجاز هست و فروشندگان برای فرار از این قانون آن‌ها را به اسم چاقو سفری می‌فروشند.




یک سوال در مورد شرایط جدیدی که برای تمدید دفترچه خدمات درمانی روستایی دارم، که برای تمدید دفترچه بعد از اعتبار سنجی نیاز به پرداخت حق بیمه برای تمدید اعتبار بیمه نامه هست. حالا سوال من این است که چرا اینقدر فشار میارید بر روی روستاییان اولا این بیمه رو ما برای رفتن دکتر اینقدر که دردسر داشت باید می‌بردیم چندجا مهرش می کردیم ازش خیلی کم استفاده میکردیم فقط تنها مزیتی که داشت خدایی نکرده در تصادفی یا عمل جراحی کمک هزینه بود برامون حالا هم که اینم از ما گرفتند. الان برای خانواده ما دفترچه رو تمدید نمی کنند میگن باید حدود ۷۰۰ هزار تومان واریز کنید حالا لطف کنید پیگیری کنید ببینم چرا اینطوری کردن نخواستیم رفاه بیشتری برامون فراهم کنید فقط حداقل به حالت قبلی برش گردانید اگر از دستتون میاد و کاری نکنید خدا به حق حضرت علی ازتون نگذرد.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار