پیام‌های دریافتی در سیزدهم شهریورماه؛

از بی‌آبی در دهستان سروستان شهرستان بوانات تا بلاتکلیفی دارندگان خودروهای بدون پلاک

پیام‌های رسیده در تاریخ سیزدهم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ سیزدهم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 


بلاتکلیفی دارندگان خودرو بدون پلاک
با سلام و عرض ادب و احترام، افراد بسیار کثیری مثل اینجانب متأسفانه پس از گذشت ماه‌ها هنوز موفق به شماره‌گذاری (اختصاص پلاک) خودرو خود نشده‌اند و دلیل آن اختلاف بین پلیس راهور و خودروسازان بر سر عدم رعایت یورو ۵ از طرف خودروسازان اعلام شده است. سؤال اینجاست تکلیف افرادی مثل اینجانب چیست؟ ما شکایتمان را کجا ببریم؟ اگر خودروساز حق فروش خودرو‌هایی با این کیفیت را نداشته پس چرا اقدام به فروش و اخذ کل مبلغ خودرو شده است؟ اگر حق فروش داشته پس چرا خودرو از طرف راهور پلاک نمی‌شود؟ چه کسی و چه ارگانی باید نظارت داشته باشد؟ این بین جوابگوی ما چه سازمان یا ارگانی است؟ آیا مسئولان نمی‌دانند در این وضعیت اقتصادی بسیاری از دارندگان این خودروها، وسیله نقلیه برای امرار معاششان است؟



وام کرونا
من از بانک سپه وام شش‌میلیونی کرونا گرفتم، ولی ریس بانک مبلغ ۶۰۰ هزار تومان آن را مسدود کرده و مبلغ پنج میلیون و چهارصد به حساب من واریز کردن. آیا حق مسدود کردن را دارند؟


 

بی‌آبی دهستان سروستان شهرستان بوانات استان فارس
در روزگاری نه‌چندان دور بهترین قنات و بهترین آب آشامیدنی متعلق به سروستان بوانات بود ولی در سایه بی‌تدبیری و سیاست‌های غلط مسولین نه‌تن‌ها قنات و درختان یک صدساله خشکید بلکه اکنون آب آشامیدنی هم ندارند و همه مردم مجبور به مهاجرت هستند خدا می‌داند چه بر سر سالخوردگان که توان مهاجرت ندارند بیاید.



دانشگاه آزاد اسلامی
با سلام و احترام. من دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دوره تمام‌وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز هستم. در نیمسال قبل تحصیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی جلسات دوره‌های تمام‌وقت روزانه دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت مجازی برگزار گردید. این در حالی است که شهریه آن نیمسال به‌طور کامل و طبق شهریه دوره حضوری اخذ گردید. لطفاً گزارشی در این خصوص از دانشگاه آزاد اسلامی تهیه گردد.


 

کتابخانه‌های اهواز
سلام وقت شما بخیر. لطفاً در مورد مسئله بازگشایی کتابخانه‌های اهواز از مسئولین مربوطه گزارشی تهیه کنید. همه اماکن عمومی و مکان‌هایی که خطر انتقال بیماری در آن‌ها بیشتر هست مثل پاساژ‌ها باشگاه‌های ورزشی باز هستند، اما کتابخانه‌ها تعطیله. کتابخانه مرکزی تهران هم بعد از تجمع و اعتراض اعضا از همین تاریخ یعنی ۱۳ شهریور بازگشایی شد. لطفاً فکر هم به حال دانشجویان اهوازی کنید. با تشکر از زحمات بی‌دریغ شما عزیزان



خانه‌ای میان میدان
یک منزل مسکونی ماه‌ها است در وسط یک میدان تازه احداث در خوانسار استان اصفهان روبروی نیروی انتظامی جا خوش کرده و مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده صاحب منزل حاضر به تخلیه و تخریب منزلش به هیچ عنوان نیست جا دارد شورا شهرداری و دادستانی فکری برای این معضل کنند.



بانک صادرات شعبه هفت‌تیر مشهد
تجمع مردم جلو درب بانک و رعایت نشدن فاصله اجتماعی و بستن درب بانک زودتر از زمان تمام شدن وقت اداری.


 

پیشگیری از کرونا
مینی‌بوس‌های شهر وزوان به اصفهان اصلاً اصول بهداشتی و ماسک زدن را رعایت نمی‌کنند و حتی برخی افراد کرونایی را نیز سوار می‌کنند خواهشا پیگیری کنید.



پیگیری یارانه معیشتی
لطفاً برسی بفرمایید افرادی که ۸ ماه پیش یارانه معیشتی به آن‌ها تعلق نگرفت و قرا شد تا ۶ ماه بعد برسی و اعلام گردد تا به حال خبری نشده که آیا یارانه معیشتی تعلق می‌گیرد یا نه


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
دعوتنامه خودروی برلیانس
تیر سال 97 ثبت نام برلیانس با موعد تحویل آبان ماه 97 انجام دادیم هنوزم که هنوزه با اینکه تولید این مدل ماشین رو دارند ولی تحویل نمیدهند از شما تقاضا دارم از پارکینگ های پارس خودرو گزارشی بگیرید ببینید چطور دارند حق مردم رو دارند پایمال می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
دعوتنامه خودروی برلیانس
تیر سال 97 ثبت نام برلیانس با موعد تحویل آبان ماه 97 انجام دادیم هنوزم که هنوزه با اینکه تولید این مدل ماشین رو دارند ولی تحویل نمیدهند از شما تقاضا دارم از پارکینگ های پارس خودرو گزارشی بگیرید ببینید چطور دارند حق مردم رو دارند پایمال می کنند
آخرین اخبار