پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از منفی شدن بازار بورس تا گلایه از میزان حقوق پرستاران

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۱ شهریور از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ یازدهم شهریور در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 


اگر امکانش هست پیگیر مسائل دانشگاه آزاد باشید. سایت این دانشگاه از دوم مردادماه قطعه و دانشجویان ترم آخر هنوز لنگ یک مدرک هستند برای رفتن به سربازی رئیس دانشگاه هم که اصلاً اطلاع‌رسانی نمی‌کند به خدا بالای ۱۰۰۰ نفر منتظرند، ولی آقایان اصلاً عین خیالشان نیست.


 

تبدیل مجوز دو هکتاری منابع طبیعی به بیش از هزار هکتار صنعت معدن تجارت و تصرف عدوانی اراضی ملی و تخریب گسترده اکوسیستم پس از یک دهه و گزارش‌ها خلاف واقع به مسئولین عالی‌رتبه و کشور و باوجود رشد مستمر شرکت بهره‌بردار در جاجرم و عدم نیاز به تخریب گسترده مورفولوژی و هیدرولوژی شهرستان شاهرود.


 

سلام به تمامی نیرو‌های زحمت‌کش باشگاه خبرنگاران جوان. من حدود دوساله که برای در آمدن یه خودرو پراید ۱۳۱ منتظر بودم و بخشی از سرمایه‌ام رو دست شرکت سایپا دادم خدا رو شکر بعد از سال‌ها برام یه خودرو پراید در آمد و خرداد امسال خودرو رو دریافت کردم در این مدت هم کم‌وبیش داخل شهر باهاش کار می‌کردم، اما مدارک ماشین مثل بیمه تا دیروز به دستم نرسیده بود تا اینکه رفتم برای گرفتن بیمه ماشین در عین ناباوری بهم گفتن که گارانتی ماشین باطل شده پرس‌وجو کردم دیدم بله با شرایط جدید باید ۳ ماه بعد از گرفتن ماشین برای تعمیر اولیه مراجعه می‌کردم و من ۵ روز دیرتر رسیده بودم، ولی من این اولین بار بود تو عمرم ماشین می‌گرفتم خبری نداشتم فقط می‌دانستم ماشین گارانتی دارد منم فکر می‌کردم گارانتی مثل بقیه چیزاست آیا نمایندگی‌ها فقط برای گرفتن پول باید دم به دقیقه زنگ بزنند یا نظرسنجی کنند نباید با تغییر کردن این قوانین ما رو در جریان بگذارند شاید یکی مثل من کلاً در جریان این‌جور چیز‌ها نباشد. حالا از شما خواهش می‌کنم حق ما رو از این شرکت‌ها بگیرید و صدای ما رو به گوش همه برسانید.



در باب افزایش حقوق پرستاران تابع وزارت بهداشت. خواستم بهتان بگم که پرستاران حوزه وزارت رفاه (تأمین اجتماعی) حقوق اش از یک کارگر هم کمتر است. دومین سال استخدامی‌ام است و حقوقم از پایه حقوق ۲۸۰۰۰۰۰ هم کمتر است. اگر خواستید حکم رو خدمتتان می‌فرستم.


 

سلام وقت بخیر ببخشید در همه اخبار‌ها می‌گویند که اینترنت دانش‌آموزی ارزان شدن اینترنت برای دانش آموزان سیم‌کارت و... چرا هی اخباری برای دانشجو‌ها ندارند چرد کسی به فکر ما دانشجو‌ها نیست به خدا هزینه اینترنت خیلی فشار به ما می‌آورد. از شما خواهش می‌کنم پیگیری کنید ممنونم.


 

تو را به خدا به داد ما سهامداران بورس برسید پیگیری کنید چرا این‌قدر بورس باید منفی باشد همه‌ی دارایی ما داره از بین می‌رود.


 

به چه علت در دوران کرونا که دانشجویان خدماتی از جانب دانشگاه نکرده‌اند، همان مبلغ گذشته را کسر می‌کنند و علت این کسر رو در فیش حقوقی ارائه خدمات رفاهی و تغذیه درج کرده‌اند و نیز کسر مبلغ قابل‌توجهی از حقوق پایه‌ای دانشجو معلمان بدون ذکر دلیلی موجه.



سلام. خدا قوت. لطفاً صدای ما رو به گوش مسئولین برسانید. با تصمیم دولت مبنی بر تشکیل رده‌های شاد در صبح تکلیف بچه‌هایی که مادر شاغل دارند چه می‌شود؟ خصوصاً بچه‌هایی که با افزایش خطر مجبورند از خواهر و برادر کوچک‌تر خودشان نگهداری هم بکنند. سال گذشته با همه مصائبش گذشت برای امسال فکر عاجلی کنند.


 

استخدامی بانک تجارت و دانشکده علوم پزشکی دقیقه در یک روز است چرا خب باید آزمون استخدامی ارگان‌ها در یک روز باشد.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام

آقا یه پیگیری از بورس بکنبن . نصف سرمایمون رفت . بقیشم داره میره . یکی رسیدگی کنه
آخرین اخبار