پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از مشکلات دریافت بیمه بیکاری تا گلایه از دریافت پول برای ثبت‌نام در یکی از مدارس دولتی آمل

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۰ شهریور از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ دهم شهریور در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 


با عرض سلام نگهبانان آب و منطقه‌ای زابل و چاه نیمه ۴ از برج ۸ سال ۹۸ حقوق نگرفته‌اند دفعه قبل که موضوع رسانه‌ایی شد یک ماه بهمان حقوق دادن و ما را گول زدن با همان یک ماه که حقوق برج ۸ ما بود لطفاً اگر میشه لطف کنید بزارید داخل کانال بلکه کسی به فکر ما شد بعضی از همکارانمان رو که مستأجر هستند وسایلشان رو ریختن تو کوچه و کلاً گفتن بلند شوند از خانه و رفتن در روستا زندگی می‌کنند چند روز دیگر مدارس شروع میشه ما شرمنده زن و بچمان هستیم که پول نداریم لباس و لوازم و تحریر بخریم برایشان.


 

سلام صبح اخبار اعلام می‌کند هیچ کارت سوختی شش ماه طول نکشیده پس این چی است. رفتم دفتر پلیس + ۱۰ می‌گویند که هنوز حتی صادر نشده است.


 

از استان گلستان گنبدکاووس بیمارستان طالقانی گنبدکاووس بخش تالاسمی برید خبر زیاده کسی نیست به آن‌ها کمک کند.



با سلام خسته نباشید خدمت شما برادر عزیز من یک ناجی دریا در بخش بهنمیر هستم آیا بدانم این کار‌ها درست هست که ما ۳ماه کار کنیم، ولی حقوق ما را یک ملیون و پانصد هزار تومان دادند.



از اول اردیبهشت بیکار شدم هنوز بیمه بیکاری به من ندادند. اول گفتند برید سامانه قدیمی کار ثبت‌نام کنید رفتیم خبری نشد پیگیر شدیم گفتند برید تو سامانه جامع کار ثبت‌نام کنید انجام دادیم، اما این سامانه داغون است.  الآن پیامک آمده که نقص در مدارک رفتم کلی گشتم تو سامانه ببینم نقص مربوط به چی هست کارشناس نوشته مربوط به اداره کار فلان شهرستان می‌شود. رفتم اداره کار همان شهرستان ببینم چه کنم می‌گویند که بروید ویرایش کنید میگم که ویرایش نداره می‌گویند که دارد. فلان جای سایت، ولی همچین گزینه‌ای یا مکانی وجود ندارد. کسی جوابگو نیست وزارت کار هم که جواب نمیده سامانه هم که پشتیبانی ندارد.



می‌شود در رابطه با پول ثبت‌نام مدارس دولتی پیگیر باشید که خانواده‌ها رو مجبور به دادن پول می‌کنند و خانواده‌ها هم که چاره‌ای ندارند قبول می‌کنند. تو شهرستان ما هم مدیر و هم اداره دست به یکی هستند. زحمت نمی‌کشند هیچ بازرسی برای پیگیری این موضوع نمی‌زارند. مدیر هم اگر بفهمد که کی رفته اعتراض کرده، چون خودش پشتش گرمه، خیالش راحتِ، ولی با بچه‌های ما برخورد می‌کند همیشه. شهرستان آمل، روستای آهنگرکلا دشت‌سر، مدرسه ابتدایی شهید مفتاح


 

مردم چهارده روستا از غفلت مسئولین استان؛ و بی‌توجهی آن‌ها با مشکلات زیادی روبرو هستند. یکی دیگر از مشکلات مردم این منطقه شبکه برق است که هر بار با کوچک‌ترین رعد برق و باران یا باد برق همه روستا‌های این منطقه قطع می‌شود و تا ساعت‌ها یا چند روز بدون برق را باید سپری کنند. استان هرمزگان شهرستان میناب، چهارده روستا این شهرستان.



سلام. با توجه به وضعیت کرونا در کشور متأسفانه حضور مسافر در کنار سواحل در شهرستان عباس‌آباد با توجه به توصیه مکرر وزارت بهداشت زیاد است.



راجع به کلاه‌برداری می‌خواستم پیگیر بشوید. یک مجموعه کانال تلگرام هست که از یک سال پیش از مردم کلاه‌برداری می‌کند. همشان هم تحت مدیریت یک نفر هستند.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار