سرپرست اداره H.S.E نیروگاه رامین اهواز:

نیروگاه رامین اهواز گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی اخذ کرد

صادقی دهکردی گفت: نیروگاه رامین اهواز موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان شد.

ویدا صادقی دهکردی سرپرست اداره H.S.E نیروگاه رامین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به کسب گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی از سوی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در هر صنعت مهم‌ترین مورد بعد از مسائل فنی که از سوی عوامل اجرایی رعایت می‌شود، اصول ایمنی است.

او با بیان اینکه در این رابطه صلاحیت همه عوامل اجرایی باید مورد تأیید باشد، افزود: به منظور ورود به مناقصات و کار‌های پیمانکاری و در نتیجه درآمدزائی، نسبت به اخذ گواهینامه مذکور اقدام شد که گواه و تأییدی بر رعایت اصول ایمنی در محیط‌های پیمانکاری است.

صادقی دهکردی هدف از گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی را رعایت الزامات ایمنی در محیط‌های کاری، انجام اقدامات پیشگیرانه ایمنی، توجه به قوانین و شیوه نامه‌های ایمنی، شناسایی عوامل خطرساز، حذف و مدیریت آن‌ها، ایمن سازی محیط کار و کاهش حوادث ناشی از کار عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس قوانین و مقررات آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری، مقرر شده است که همه کارفرمایان بایستی قبل از هر گونه عقد قرارداد پیمانکاری با پیمانکاران خود، ابتدا این گواهینامه صلاحیت ایمنی را از آن‌ها بخواهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.