مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد:

صدور ۲۰ هزار فقره گواهینامه الکترونیکی مهارتی در سیستان وبلوچستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان وبلوچستان گفت: حدود ۲۰ هزار نفر از متقاضیان آموزش‌های مهارتی در استان درسال ۹۸ گواهینامه الکترونیکی دریافت کردند.

خداداد اولیایی مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: ۳۶ هزار و ۲۰۰ نفر در آزمون‌های تفاهمنامه، صنعت ساختمان، هماهنگ کاغذی و آنلاین الکترونیک شرکت نمودند که از این تعداد ۲۰ هزارنفر موفق به دریافت گواهینامه الکترونیک شدند.

اولیایی افزود: گواهینامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سال ۱۳۹۲ به صورت استعلام الکترونیکی در سامانه پورتال سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور قابل رویت چاپ و دریافت است.

او  تصریح کرد: بیش از ۲۱ هزار و ۹۷۰ نفر در آزمون هماهنگ کاغذی ثبت نام نمودند که از این تعداد برای ۱۲ هزار و ۶۵۰ نفر گواهینامه صادرشد همچنین تعداد ۱۰ هزار و ۳۳۰ نفر در آزمون آنلاین الکترونیکی ثبت نام کردند و برای بیش از ۴ هزار و ۶۰۴ نفر از آن‌ها گواهینامه مهارتی صادر شد.

اولیایی خاطرنشان کرد: در آزمون صنعت ساختمان ۳ هزار و ۴۹۰ نفرثبت نام کردند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۷۷ نفر درآزمون قبول شدند و برای آن‌ها پروانه مهارت صادر شد همچنین ۵۶۴ نفر در آزمون‌های تفاهمنامه ثبت نام نمودند که از این تعدادحدود ۴۳۰ نفرموفق به دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای شدند.

بنا بر هماهنگی‌های بعمل آمده و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه آزمون‌های اسفند ماه ۹۸ لغو و به سال آتی موکول گردید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار