کابینه جدید سوریه سوگند یاد کرد

اعضای کابینه جدید دولت سوریه در برابر بشار اسد، رئیس جمهور این کشور سوگند یاد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، اعضای کابینه جدید دولت سوریه به ریاست حسین عرنوس، نخست وزیر این کشور در برابر بشار اسد، رئیس جمهور این کشور سوگند یاد کردند.

بشار اسد چند روز پیش با صدور فرمان شماره ۲۲۱ دستور تشکیل دولت سوریه به ریاست مهندس حسین عرنوس را صادر کرده بود.

حسین عرنوس از تاریخ ۱۱ ژوئن سال جاری میلادی، زمانی که فرمان برکناری عماد خمیس، همتای پیشین وی صادر شده بود، سمت نخست وزیری را در سوریه بر عهده دارد.

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه پس از ادای سوگند وزیران دولت جدید این کشور در نشستی با کابینه جدید گفت: دولت جدید یعنی اعضای جدید با افکار جدید و به معنای بازسازی ساختار دولت به روشی پیشرفته‌تر و موثرتر از طریق بازنگری در دیدگاه‌ها و راهبردهاست. وظیفه ما این است که اولویت‌های دولت، نهاد‌های کشور و اولویت‌های شهروندان را به طور واضح و صریح اعلام کنیم.

اسد در ادامه افزود: نقطه آغاز این اولویت‌ها، طرح اصلاحات اداری است که حدود سه سال پیش اعلام شد. دولت سالم یا نهاد سالم در اداره‌ای سالم است. نهاد‌های کشور سوریه در مرحله گذشته ثابت کرده‌اند که سیاستی ضد فساد دارند و این در حد شعار یا سخن تبلیغاتی نبوده است. مبارزه با فساد باید فراگیر و از طریق رسانه باشد و رسانه‌ها یعنی رسانه‌های سنتی و رسانه‌های حرفه‌ای الکترونیکی نقش بسیار مهمی به ویژه در مسائل تحقیقات دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار