کشته شدن پلیس آمریکایی در پی تیراندازی فردی مسلح+ تصویر

پلیس شهر سنت لوئیس از کشته شدن یکی از افسران خود در پی تیراندازی یک فرد مسلح خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی ان ان، اداره پلیس شهر سنت لوئیس در بیانیه‌ای اعلام کرد یکی از افسران جوان این اداره پس از هدف گرفته شدن از سوی فردی مسلح به هنگام انجام وظیفه، جان خود را از دست داد.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی پلیس سنت لوئیس، افسر«Tamarris L. Bohannon» روز یکشنبه در پی اصابت گلوله به سرش از سوی فردی مسلح جان خود را از دست داد. او سه سال و نیم بود که در این بخش مشغول به فعالیت بود.

کشته شدن پلیس آمریکایی در پی تیراندازی از سوی فردی مسلح

بر اساس این گزارش، این افسر روز شنبه به دنبال دریافت گزارش یک تیراندازی به محل حادثه رفته و به دنبال قربانی این تیراندازی بود که از سوی ضارب، گلوله‌ای به سرش اصابت می‌کند. همچنین یک افسر دیگر نیز در این حادثه از ناحیه پا هدف اصابت گلوله قرار می‌گیرد که پس از آن وی درمان می‌شود.

«مایکل وودلینگ» سخنگوی پلیس سنت لوئیس اعلام کرد: افسر دوم ۳۰ ساله است و به مدت شش ماه بوده در این بخش مشغول بوده است. همچنین ضارب ۴۳ ساله یکشنبه صبح (به وقت محلی) بازداشت شده است.

«لیدا کروسون» شهردار سنت لوئیس یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد از مرگ این افسر جوان ناراحت شده است. او گفت: من افتخار این را داشتم که زمانی را با خانواده او (افسر کشته شده) در سایه این شرایط فوق العاده چالش برانگیز دیدار کنم. آن‌ها مردمانی جالب و بی اندازه مفتخرند که او به جامعه ما خدمت کرده و از آن محافظت کرده است.

او همچنین نوشت: این یک یادآوری وحشتناک از خطرات مردان و زنان شجاع ماست که هر روز برای حفظ امنیت ما با خطر روبرو می‌شوند. این یک فاجعه وحشتناک و بی معنی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
عجب پليس ناشي بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
اینم سیاه بوده که کشته شده.
آخرین اخبار