محور‌های روستایی خراسان جنوبی، پرتردد در تعطیلات محرم

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: محور‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی، این روز‌ها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی پرتردد است.

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: همه ساله در ایام تاسوعا و عاشورا، محور‌های اصلی و روستایی خراسان جنوبی روز‌های پر ترددی را تجربه می‌کنند و متاسفانه به دلیل عجله و شتاب رانندگان، شاهد تصادفات مرگبار هستیم.

او  افزود: پارسال در ایام محرم ۱۰ نفر در حوادث جاده‌ای استان جان خود را از دست دادند.

رانندگان مراقب عابران کنار جاده باشند

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی به رانندگان توصیه کرد در جاده‌ها مراقب عابران پیاده باشند؛ به ویژه در تقاطع راه‌های روستایی که روستائیان منتظر وسیله نقلیه هستند.

او افزود: متاسفانه در چند روز گذشته، یک عابر پیاده در تقاطع یکی از راه‌های روستایی استان بر اثر تصادف جان خود را از دست داد.

سرهنگ رضایی همچنین به رانندگان وسیله نقلیه باری توصیه کرد به هیچ عنوان پشت خودرو کسی را سوار نکنند و هنگام تردد در جاده‌ها مراقب موتور سیکلت‌ها باشند.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از راکبان موتور سیکلت هم خواست قبل از تردد در جاده‌ها حتما روشنایی وسیله نقلیه خود را بررسی و با احتیاط بیشتری از منتهی الیه سمت راست جاده حرکت کنند.

عزاداران بازگشت خود را به اواخر شب موکول نکنند

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: رانندگان اواخر شب بلافاصله پس از پایان مراسم عزاداری به سمت شهر حرکت نکنند و حتما به اندازه کافی استراحت کنند.

او افزود: افزایش تردد‌ها در شب ممکن است منجر به وقوع تصادف شود چرا که هنگام شب دید رانندگان کم است.

سرهنگ رضایی همچنین هشدار داد: با رانندگانی که در این ایام با سبقت، سرعت غیر مجاز و انحراف به چب باعث سلب آسایش مردم شوند برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی تاکید کرد: با مقامات قضایی هماهنگ شده با رانندگانی که حرکت مخاطره آمیز داشته باشند برخورد و خودرویشان توقیف شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.