ادعای وزیر صهیونیست: تروریسم آتش‌افروزی از سمت غزه را تحمل نخواهیم کرد

وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی مدعی شد تل‌آویو تنش‌زایی از سمت نوار غزه به سوی اراضی تحت اشغال خود را تحمل نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عاروتص شوع، وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم آتش افروزی‌ها از سوی غزه را تاب نخواهد آورد.

او که در پی تنش‌های چند روز اخیر مجبور به برگزاری نشست امنیتی در شهرک سدیروت در نزدیکی غزه شد، ادعا کرد: ارتش به شدت از زمین و هوا به تروریسم آتش افروزی پاسخ داده است. دارایی‌های ارزشمند حماس در مناطق زیر زمینی و جنگ افزار‌های دریایی آسیب دیده است. این‌ها سبب می‌شود حماس بداند که ما صادرات تروریسم از غزه به سرزمین خود را نه به شکل موشک، نه بالون آتش زا و نه به هیچ صورت دیگر تحمل نخواهیم کرد.

این مقام کابینه رژیم صهیونیستی گفت: در روز‌های آتی خواهیم دید که آیا با تهدیدات گسترده‌تر مواجهیم یا با ورود هیئت مصری به غزه شاهد فروکش کردن تنش‌ها خواهیم بود.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تانک‌های این رژیم مواضع جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در نوار غزه را در پاسخ به ارسال بالون‌های آتش‌زا از سوی فلسطینیان هدف قرار دادند. 

جوانان فلسطینی طی روز‌های گذشته در اعتراض به تداوم محاصره بیش از ۱۳ ساله نوار غزه با حضور در مناطق مرزی با سرزمین‌های اشغال شده فلسطینی دست به اعتراض و ارسال بالون‌های آتش‌زا به سمت فلسطین اشغالی کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار