گردان‌های ناصر صلاح الدین فلسطین: حمله را با حمله پاسخ خواهیم داد

گردان‌های ناصر صلاح الدین فلسطین اعلام کردند هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه داده نخواهد شد معادله جدیدی را بر نوار غزه تحمیل کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، پس از توافق ننگین امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی مبنی بر علی‌سازی روابط با این رژیم اشغالگر گردان‌های ناصر صلاح الدین فلسطین اعلام کردند: «هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهیم داد معادله جدیدی را بر نوار غزه تحمیل کند و حمله را با حمله پاسخ خواهیم داد.»

همزمان جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جهاد اسلامی فلسطین (فتح) روز یکشنبه با انتشار دو بیانیه رژیم جداگانه صهیونیستی را مسئول پیامد‌های تشدید حملات به نوار غزه و ادامه تجاوز صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین دانستند.

عباس زکی، عضو کمیته مرکزی جنبش جهاد اسلامی فلسطین (فتح) در واکنش به توافق عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی اعلام کرد محمد بن زاید حتی به قانون اساسی امارات نیز خیانت کرد و امارات در آتش این توافق خواهد سوخت. 


بیشتر بخوانید:


صائب عریقات، مذاکره‌کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین، با محکوم کردن توافق امارات و اسرائیل، تاکید کرد که این توافق افراط‌گرایی صهیونیست‌ها را گسترش می‌دهد.

روز گذشته اما سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعلام کرد طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی فلسطینی تحت اشغال این رژیم به زودی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار