سفیر رژیم صهیونیستی: طرح الحاق کرانه باختری دیر یا زود اجرا می‌شود

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعلام کرد طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی فلسطینی تحت اشغال این رژیم به زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، دنی دنون، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اعلام کرد تل‌آویو به اجرای طرح الحاق کرانه باختری پای‌بند است و این طرح دیر یا زود اجرا می‌شود.

جروزالم پست به نقل از شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد دنی دنون در گفت‌وگو با همتای اماراتی خود بر اجرای طرح الحاق کرانه باختری تاکید کرد.

مقامات ارشد اماراتی به فاصله یک روز از توافق ننگین خود با رژیم صهیونیستی اعلام کردند هیچ تضمین راسخی در خصوص توقف الحاق سرزمین‌های فلسطین به اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی در آینده وجود ندارد.

در همین حال عمر قباش، مشاور وزیر مشاور در امور خارجه امارات اعلام کرد بر روی سنگ حک نشده که اسرائیل باید از وعده‌های مربوط به اشغال کرانه باختری دست بکشد. مشاور انور قرقاش یادآور شد در توافق غافلگیرانه که از سوی ترامپ اعلام شد، هیچ شروطی اضافه نشده و امارات شرایط رژیم صهیونیستی را درک می‌کند.

مقامات اروپایی و عربی در حالی بر تعلیق طرح الحاق کرانه باختری به عنوان نقطه مثبت عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی تاکید دارند که بنیامین نتانیاهو در اولین گام کارشکنانه خود پس از این توافق اعلام کرد به طرح الحاق اراضی فلسطین به اراضی تحت اشغال این رژیم پای‌بند است و از آن کوتاه نخواهد آمد.

رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج شنبه اعلام کرد امارات و رژیم صهیونیستی طی سه هفته آتی، توافقی مبنی بر عادی‌سازی روابط خود را در کاخ سفید به امضا خواهند رساند. این توافق در واقع علنی‌سازی روابط پیش از این مخفیانه میان دو طرف است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
شتر در خواب بیند پنبه دانه...
_شما تو امنیت همین دو وجب خاک اشغالیت موندی

* برو دیوارتو بکش نادان
آخرین اخبار