در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کاهش محسوس دمای هوا در استان‌های شمالی کشور

کارشناس هواشناسی گفت: طی ۲ روز آینده شاهد کاهش محسوس دمای هوا در استان‌های شمالی و اردبیل خواهیم بود.

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: طی دو روز آینده برای استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی از مناطق اردبیل و خراسان شمالی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: همچنین امشب تا سه شنبه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شاهد رعد و برق و رگبار‌های پراکنده در سواحل خزر خواهیم بود.

گودرزی اظهار کرد: در ارتفاعات کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: امشب تا سه شنبه روند دما در برخی از مناطق کاهشی خواهد بود و در استان‌های شمالی کشور و اردبیل به طور محسوس دمای هوا کاهش خواهد یافت همچنین دریای خزر تا روز دوشنبه مواج است.

او با اشاره به اینکه سه شنبه در برخی از مناطق از جمله اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، شاهد بارش باران خواهیم بود ادامه داد: چهارشنبه اکثر مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت، اما روند دما در پایان هفته افزایشی خواهد بود.

کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای استان تهران هم گفت: تهران امروز و فردا شاهد وزش باد خواهد بود و شدت باد امشب بیشتر است.

او اظهار کرد: بیشینه دما در استان تهران ۳۴ درجه است که تا پایان هفته دمای هوا به ۳۶ تا ۳۷ درجه می‌رسد.

گودرزی تصریح کرد: طی سه روز آینده شرق دریای عمان و دوشنبه نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار