مصوبه جدید سازمان بورس در بازارگردانی صندوق پالایش یکم و دارایکم تغییر ایجاد می‌کند؟ + فیلم

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران گفت: مصوبه سازمان بورس ناشران را شامل می‌شود به عبارتی بازارگردانی ابزار‌های ثانویه ادامه دارد.

رضا عیوضلو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مصوبه جدید سازمان در رابطه با بازارگردانی گفت: بازارگردانی صندوق پالایش یکم و دارایکم در حال انجام است و هر دو صندوق هم بازارگردان دارند و به طبع باید بازارگردان‌ها وظایف خود را انجام دهند.

او در پاسخ به این پرسش که مصوبه جدید سازمان بورس در بازارگردانی دو صندوق دارایکم و پالایش یکم تغییراتی را به وجود خواهد آورد؟ بیان کرد: این مصوبه ناشران را شامل می‌شود و صندوق‌های سرمایه گذاری سهامی یا با درآمدثابت کماکان بازارگردان دارند.

عیوضلو اظهار کرد: صندوق‌های سرمایه‌گذاری که پیش‌تر هم بازارگردان داشتند همچنان بازارگردان خواهند داشت به عبارتی بازارگردانی ابزار‌های ثانویه ادامه دارد و ابزار‌های ناشرانی، سهم یک شرکت ناشر و سهم یک شرکت پذیرفته شده را در مصوبه جدید هدف قرار دادیم.

گفتنی است، با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
واقعیت امر این هست که یک سری رانت خوار ، دزد و متخلف در شورای عالی بورس با همدیگه تبانی کرده و همدست و هم قسم شدند که با سوء استفاده از بی سوادی ، بی کفایتی و نالایقی عشقی ، تو بورس تخلف کنند همانند اردیبهشت ماه سال گذشته و سودهای آنچنانی به جیب بزنند و مجددا" تلاش کنند تا عشقی همچنان در ریاست سازمان بورس ابقا شود . بنابر این اسامی رانت خواران و دستکاری کنندگان بورس که قرار بود حداکثر یک ماهه اعلام‌ شود بعد از ۱۲ ماه هنوز اعلام‌ نشده و اعلام‌ هم نخواهد شد. این خط و این نشان. چون متهم ردیف اول آن خودِ عشقی و اعضای شورای عالی بورس هستند. سال ۹۹ شاخص کل بورس ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد . اردیبهشت ماه سال گذشته شاخص کل بورس ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار واحد و اکنون هم شاخص ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار واحد . حالا شما قیمت دلار ، سکه‌، طلا، خودرو زمین ، مسکن و ..... را ببینید چند برابر شده ‌ اگه این سوء مدیریت عشقی نیست پس چی می تواند باشه ؟!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار