الزام تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی از سوی داروخانه‌ها طبق ضوابط

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، بر الزام تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی از سوی داروخانه‌ها طبق ضوابط تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رضا محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، ضمن تأکید بر الزام تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی از سوی داروخانه‌ها طبق ضوابط گفت: داروخانه‌ها موظفند تمامی تجهیزات و ملزومات پزشکی را مطابق ضوابط صرفاً از تأمین کنندگان و توزیع کنندگان مجاز مندرج در سایت imed تهیه کنند.

او با اشاره به نامه شماره ۴۵۹۶۹/۶۵۵ در تاریخ ۱۲ مرداد ۹۹ معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو در این خصوص افزود: با توجه به اهمیت کالا‌های سلامت محور و تأمین آن و با عنایت به نتایج بازرسی‌های صورت گرفته از توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی در داروخانه‌های شهری جهت استفاده عموم مردم، لازم است داروخانه‌ها تمامی تجهیزات و ملزومات پزشکی را مطابق ضوابط صرفاً از تامین کنندگان و توزیع کنندگان مجاز مندرج در سایت imed و مطابق ضوابط قیمت گذاری اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو تهیه نمایند.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: این موضوع در بازرسی‌های آتی از تمامی داروخانه‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه، با توجه به تخلف شرکت‌های سبز طب پلاست، گیتی محوران، تاوا تن آراز و سها طب حکیم مجوزشان ابطال گردید افزود: مصرف کنندگان هنگام خرید ماسک دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار