امحای ۳۵۱ قلم فرآورده سلامت محور قاچاق و تقلبی در شهرکرد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق بیش از ۳۵۱ قلم فرآورده سلامت محور قاچاق و تقلبی در شهرکرد امحا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رضا محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق بیش از ۳۵۱ قلم فرآورده سلامت‌محور قاچاق و تقلبی در شهرکرد امحا شد.

او افزود: ارزش ریالی کالا‌های امحا شده بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بود.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: این اقلام شامل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، انواع دارو، تجهیزات پزشکی، وسایل بازی و سرگرمی و دخانیات بودند.

او ادامه داد: اقلام امحا شده از قاچاقچیان، انبار‌ها و مراکز عرضه این کالا‌ها کشف و ضبط شده بود که پس از طی مراحل قانونی و صدور احکام قضایی مربوطه معدوم شدند.

محمدی گفت: در فرآیند معدوم سازی این کالا‌های غیر بهداشتی نمایندگانی از ارگان‌های مختلف عضو کارگروه تخصصی مبارزه با قاچاق چهارمحال و بختیاری از جمله استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان تعزیرات حکومتی، گمرک، پلیس آگاهی نیروی انتظامی حضور داشتند که با نظارت کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اقلام غیربهداشتی معدوم گردید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار