بانوی ووشو کار کشورمان:

قصد خداحافظی از ووشو را ندارم/ فدراسیون آبروی ورزشکاران دوپینگی را حفظ کرد

بانوی ووشو کار کشورمان گفت: من همچنان قصد افتخار آفرینی برای ایران را دارم و از این رشته ورزشی کناره گیری نمی‌کنم.

مریم هاشمی قهرمان ووشوی  بانوان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند و به همین علت من تمرینات خود را در خانه و فضای آزاد انجام می‌دهم.  

بانوی ووشو کار کشورمان درباره اینکه آیا قصد خداحافظی از این رشته ورزشی را دارد یا خیر، بیان کرد: تا زمانی که بتوانم افتخار آفرینی کنم در ووشو حضور دارم و قصد کناره گیری ندارم.

هاشمی درباره اینکه در دوره آموزشی آنلاین قهرمانان و ورزشکاران ووشو شرکت کرده است، گفت: بله جلسه آموزشی خوبی بود و ورزشکاران با شرکت در این دوره انگیزه پیدا کردند و من هم به شخصه از این کلاس بهره بردم.  

او درباره لغو لیگ ووشو بیان کرد: امسال من در لیگ ووشو شرکت نکرده و در مسابقات جهانی به خاطر آسیب دیدگی در ناحیه کتف استراحت کردم.

هاشمی درباره اینکه قهرمانی ووشوی ایران با دوپینگ قلی پور و تقوی تحت الشعاع قرار گرفت، بیان کرد: من شنیدم که تیم ملی ووشوی کشورمان با کسر ۲ مدال ورزشکاران دوپینگی به طور مشترک با تیم ملی چین قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸  است و تغییری در این باره ایجاد نمی‌شود.  

او درباره پنهان کاری فدراسیون ووشو در اعلام ورزشکاران دوپینگی اظهار کرد: به هر حال فدراسیون ووشو برای حفظ آبروی قهرمانان خود موضوع  دوپینگ را رسانه‌ای نکرد. البته مثبت شدن تست دوپینگ قلی پور عمدی نبوده است و فدراسیون هم نمی‌توانست با حدس و گمان حیثیت ورزشکار خود را از بین ببرد. قلی پور افتخارات زیادی برای ووشوی کشورمان بدست آورده است و نباید این موضوع فراموش شود.  

هاشمی درباره شائبه مثبت شدن تست دوپینگش گفت: من تمایلی ندارم در این باره صحبت کنم. 


بیشتر بخوانید


   انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار