ایجاد و راه اندازی شورای امور خیریه در اوقاف شهرستان زنجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از تشکیل و راه اندازی شورای امور خیریه در شهرستان زنجان خبر داد.

فاتحی نژاد رییس اداره اوقاف و امور خیریه زنجان محمد تقی فاتحی نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، از تشکیل و راه اندازی شورای امور خیریه در شهرستان زنجان خبر داد و گفت:هدف از تشکیل این شورا ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی به اقشار مختلف جامعه است.
 
فاتحی نژاد افزود:حفظ کرامت انسانی و تکریم از خانواده‌ها و ایتام و بی سرپرستان نیازمند در عرصه دارو و درمان، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک به امر ازدواج و تسهیل در برگزاری مراسمات ازدواج، تهیه و تامین جهیزیه نو عروسان و سایر ارائه خدمات اجتماعی با همت متولیان موقوفات، وافقان خیراندیش و خیرین از برنامه‌های شورای خیریه می‌باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان ضمن دعوت و همکاری از کلیه خیریان زنجانی با اوقاف شهرستان در ادامه افزود :این شورا در آینده نزدیک در قالب شورا‌های تخصصی فعالیت خواهد کرد.
 
او ادامه داد:هر شورا در حقیقت کار گروهی ویژه‌ای برای مجموعه‌ای از کار‌های خیریه به شمار می‌رود البته هیچ محدودیتی برای جذب کمک‌های خیریه وجود ندارد و شهروندان  می‌توانند در هر قالب و با هر میزان کمک، به شورا‌های خیر مستقر در اداره اوقاف مراجعه نمایند
 
انتهای پیام/ن
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.