باید مطالبات معوقه موقوفات از مستاجرین اخذ شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت : همه ما وظیفه داریم نسبت به حق و حقوق موقوفات وظایف خود را به درستی انجام دهیم و مراقبت کنیم تا حقی از موقوفات ضایع نشود .

فاتحی نژاد رییس اداره اوقاف و امور خیریه زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،محمد تقی فاتحی نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف زنجان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مجموعه اداری شهرستان زنجان نظارت و اجرای دقیق و درست ابلاغیه‌های اداری را مورد تایید قرار داد و گفت: یکی از وظایف اصلی کارشناسان اوقاف نظارت بر امور جاری و مراقبت و کنترل امور محوله و اجرای دقیق و صحیح مکاتبات و دستورات اداری و پیگیری تا به نتیجه رسیدن کار‌ها در صحنه عمل است.

فاتحی نژاد ضرورت بهره گیری از موسسات خیریه و ظرفیت خیران را یاد آور شد و افزود : ضرورت دارد تعامل و همکاری کارشناسان ادارات اوقاف با موسسات و خیران و نیک اندیشان بیشتر شده و تبیین و ترویج فرهنگ وقف و برکات آن در دستور کار می‌باشد.
 
رئیس اداره اوقاف شهرستان زنجان شناسایی واقفان و کسانی که نیات خیر دارند را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای ترویج فرهنگ وقف و گسترش وقف‌های جدید به دنبال واقفان، خیران و کسانی که نیات خیر دارند بود و آن‌ها را با تبلیغ و ترویج درست این سنت حسنه به سمت وقف هدایت کرد.

او یکی از وظایف محوله اوقاف را اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش دانست و افزود: به منظور اجرای درست و امینانه نیات واقفان باید مطالبات معوقه موقوفات از مستاجرین اخذ شود تا بتوان به درستی به مردم و بهره‌مندان از وقف کمک کرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.