اوقاف زنجان به صورت جدی با موقوفه خواران برخورد می کند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت:برای احیا موقوقات برخورد جدی با موقوفه خواران جز اولویت های این اداره می باشد .

فاتحی نژاد رییس اداره اوقاف و امور خیریه زنجان محمد تقی فاتحی نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حفظ، استفاده بهینه و افزایش موقوفات گفت: برای حفظ و احیای موقوفات به یک برنامه ریزی مدون، دقیق و موثر نیازمندیم.

 فاتحی نژاد با اشاره به ضرورت حفظ و احیای موقوفات در مناطق شهری و روستایی دارای املاک وقفی  گفت:  تاکید مقام معظم رهبری در این زمینه وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.
 
او افزود:همه باید با بهره گیری از نظارت کارشناسان خبره ابتدا تعریف درستی از موقوفه خواری ارائه بدهیم و با برخورد حساب شده و جدی، موقوفاتی را که به علل مختلف توسط افراد و اداراتی که با دست یابی به اطلاعات، بخشی از املاک وقفی را به تصرف در آورده اند مسترد نماییم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان  با تأکید بر مقابله جدی با موقوفه خواران اظهار داشت: باید موقوفات از دست افراد سود جو خارج شده و احیا شود.
 
او تاکید کرد: تمامی راه‌های حقوقی و قانونی را در این زمینه از طریق مراجع قضایی به طور جدی پی گیری خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.