توزیع ۹۵۰ بسته گوشت به مناسبت دهه امامت و ولایت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع ۹۵۰ بسته گوشت به مناسبت دهه امامت و ولایت در زنجان خبر داد.

کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح ولایت علوی، اکمال دین نبوی همزمان با ایام فرخنده دهه امامت و ولایت و از روز عرفه تا شام عید سعید غدیرخم به صورت مجازی و بدون حضور مردم برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: در ایام دهه ولایت بسته‌های غذایی توسط ادارات اوقاف استان زنجان و مراکز افق بقاع متبرکه تهیه و در مناطق کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه امسال ۸ قربانی، از جمله گاو و گوسفند در شهرستان‌های مختلف خریداری شده است، افزود: بر همین اساس به مناسبت دهه ولایت و امامت ۹۵۰ بسته گوشت قربانی بین مردم توزیع خواهد شد.

کرمی از برگزاری جشن مجازی عید غدیر در استان زنجان خبر داد و گفت: همچنین در همین راستا جشنواره مجازی با کاروان غدیر برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برگزاری مسابقه کتاب خوانی و داستان کوتاه، دلنوشته، عکس، پادکست و نماهنگ و خوشنویسی با همکاری بنیاد غدیر استان زنجان از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت عید غدیر اجرایی خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.