هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا؛

میلان ترسناک با زلاتان/لاتزیو در رقابت بر سر نایب قهرمانی کم نمی‌آورد

در ادامه دیدار‌های هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا، میلان و لاتزیو حریفانشان را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا، از ساعت ۲۲، پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی‌ها تیم‌های میلان و لاتزیو حریفانشان را شکست دادند.

تیم میلان در ادامه روند فوق العاده هفته‌های اخیرش، در ورزشگاه لوئیجی فراریس شهر جنوا مهمان سمپدوریا بود که با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید.

زلاتان ایبراهیموویچ در دقایق چهار و ۵۸، هاکان چالهانغلو در دقیقه ۵۴ و رافائل لیائو در دقیقه ۹۲ گل‌های روسونری را به ثمر رساندند. تک گل میزبان را آسکیلسن در دقیقه ۸۷ وارد دروازه حریف کرد.

شاگردان پیولی پس از دوران کرونا عملکرد فوق العاده‌ای در سری آ داشتند و از ۱۰ مسابقه خود، هفت پیروزی و سه تساوی به دست آورده است و با ۶۳ امتیاز در رتبه ششم جدول سری آ قرار دارد و سهمیه لیگ اروپای سال آینده را کسب کرد. سمپدوریا نیز با ۴۱ امتیاز پانزدهم است.

در دیگر مسابقه مهم، لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان برشا بود که با دو گل پیروز شد. خواکین در دقیقه ۱۷ و چیرو ایموبیله در دقیقه ۸۲ گل‌های بیانکوچلستی را در این بازی به ثمر رساندند. ایموبیله با این گل ۳۵ گله شد و با عبور از لواندوفسکی بهترین گلزن این فصل اروپا شد و در آستانه کسب کفش طلای اروپا قرار گرفت. حالا تنها رونالدوی ۳۱ گله در فاصله ۲ بازی مانده تا پایان سری آ می‌تواند تهدیدی برای ایموبیله برای این عنوان باشد.

با این نتیجه شاگردان اینزاگی ۷۸ امتیازی شدند و در رتبه چهارم جای دارند و رقابت سنگینی با اینتر و آتالانتا در فاصله یک هفته مانده تا پایان سری آ برای نایب قهرمانی دارند. برشای سقوط کرده نیز با ۲۴ امتیاز در رتبه نوزدهم است.

در سایر دیدار‌های همزمان، ساسولو با پنج گل جنوا را شکست داد، لچه ۲ بر یک میزبانش اودینزه را برد و هلاس ورونا با سه گل اسپال را از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار