وودوارد به دنبال اجرایی کردن برنامه‌های بزرگ سولسشیر

سرمربی منچستر یونایتد پیش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیست بازیکنان مدنظر خود را به نایب رئیس این باشگاه تحویل داده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  اوله گنار سولسشیر، سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد قصد دارد با جذب چند بازیکن سرشناس، تیمش را برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تقویت کند.  

براساس گزارش نشریه سان، سولسشیر پیش از باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیست بازیکنان مدنظرش را به اد وودوارد، نایب رئیس باشگاه تحویل داده است.  

هدف اصلی یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی جیدون سانچو، مهاجم جوان دورتموند است، اما باشگاه آلمانی برای انتقال مهاجم گلزن خود به تیم‌های دیگر مبلغ بالایی طلب کرده است.  

از بن چیلول، مدافع کنونی لستر سیتی هم به عنوان گزینه سولسشیر برای تقویت خط دفاعی شیاطین سرخ نام برده می‌شود، اما منچستر یونایتد تنها باشگاهی نیست که قصد جذب این بازیکن را دارد و آن‌ها باید با چلسی رقابت کنند.  

در خط میانی نام گزینه‌های زیادی برای پیوستن به منچستر یونایتد مطرح شده که اصلی‌ترین آن‌ها جک گریلیش، بازیکن استون ویلا است. او در بازی‌های فصل اخیر، بیشتر در جناحین و نزدیک به دروازه حریفان بازی کرد و آمار خوبی بر جا گذاشت.


بیشتر بخوانید:


دیگر برنامه سولسشیر برای تقویت خط میانی، انعقاد قرارداد بلند مدت با دونی فن د بیک است تا در صورتی که برونو فرناندز یا پل پوگبا از منچستر یونایتد جدا شدند، این بازیکن جایگزین آن‌ها شود.  

با توجه به سیاست‌های نقل و انتقالاتی آژاکس در نقل و انتقالات پیش رو، جدایی فن د بیک محتمل‌تر از هر زمان دیگری است و باید دید پیشنهاد منچستر یونایتد می‌تواند باشگاه هلندی و پدیده کم سن و سال فوتبال این کشور را راضی کند یا خیر.  

تابستان سال گذشتن منچستر یونایتد بازیکنانی مانند هری مگوایر و آرون ون بیساکا را به خدمت گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی، برونو فرناندز را هم جذب کرد.  

منچستر یونایتد برای نقل و انتقالات پیش رو بودجه ۱۴۰ میلیون پوندی دارد که در صورت جذب سانچو، تمام این مبلغ باید صرف قرارداد او و هزینه انتقالش به اولدترافورد شود.  

با این حال منچستر یونایتد می‌تواند با فروش بازیکنانی مانند کریس اسمالینگ و الکسیس سانچز که با قرارداد قرضی در سری آ توپ می‌زنند، بودجه نقل و انتقالاتی خود را افزایش دهد.  

در هر صورت به نظر می‌رسد منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی، روز‌های پرکاری در پیش داشته باشد، زیرا با راهیابی این تیم به لیگ قهرمانان اروپا، مسئولان باشگاه و کادرفنی منچستر یونایتد به دنبال تقویت  تیمشان برای بازگشت به دوران طلایی که آن را با فرگوسن تجربه کرده بودند هستند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار