هفته سی و ششم سری آ/ برتری لاتزیو و رم مقابل حریفان

تیم‌های فوتبال لاتزیو و رم، رقابت‌های این هفته سری آ را با برد پشت سر گذاشتند.

//هفته سی و ششم سری آ/ برتری لاتزیو و رم مقابل حریفانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های هفته سی و ششم سری آ ایتالیا، امشب از ساعت ۲۲، چهار بازی به صورت همزمان انجام شد و در مهمترین بازی‌ها، تیم‌های لاتزیو و رم مقابل حریفان به برتری رسیدند.

تیم رده چهارمی لاتزیو در خانه هلاس ورونا با نتیجه پر گل ۵ بر یک میزبان خود را درهم کوبید. سوفیان آمرابات دقیقه ۳۸ برای هلاس‌ورونا و چیرو ایموبیله دقایق ۵۰، ۸۳ و ۹۴، سرگی میلینکوویچ ساویچ دقیقه ۵۶ و خواکین کورئا دقیقه ۶۳ برای لاتزیو گلزنی کردند. شاگردان سیمونه اینزاگی با این برد، ۷۵ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آتالانتا در جایگاه چهارم باقی ماندند.

در دیگر بازی حساس امشب، دیگر تیم پایتخت‌نشین، یعنی آ اِس رم که در جایگاه پنجم قرار دارد، در ورزشگاه المپیکو از فیورنتینا پذیرایی کرد و در انتها، با نتیجه ۲ بر یک موفق به شکست حریف شد. جردن ورتوت دقایق ۴۵ و ۸۶، دوبار از روی نقطه پنالتی برای گرگ‌ها گلزنی کرد و تک گل فیورنتینا را هم میلنکوویچ دقیقه ۵۴ به ثمر رساند. شاگردان فونسکا با این برد اختلاف خود را با میلان رده ششمی به ۴ امتیاز رساندند.

همچنین  در دیگر بازی‌ها اودینزه با یک گل از سد کالیاری گذشت و بازی اسپال سقوط کرده با تورینو با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار