تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

این روز‌ها بازار اخبار و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان باشگاه‌های فوتبال اروپا در رسانه‌های ورزشی قاره سبز بسیار داغ است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به پایان فصل رقابت‌های فوتبال اروپا، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده هستند و به همین دلیل بازار اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.

سایت «گل» در گزارشی جدیدترین اخبار نقل و انتقالات را گردآوری کرده است، که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

خرید دروازه بان اولویت شماره یک چلسی

خرید یک دروازه بان کار بلد اولویت اصلی فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که فرانک لمپارد اعتماد خود را به "کپا آریزابالاگا" دروازه بان شماره یک این تیم از دست داده و جذب دروازه‌ بان جدید اولویت اصلی او است.

به گزارش ESPN، چلسی قصد دارد پس از نهایی کردن قرارداد "کای هاورتز" هافبک بایرلورکوزن، دروازه‌بان جدیدی را به خدمت بگیرد.

"کپا" که سال ۲۰۰۸ با قراردادی ۷۲ میلیون پوندی از اتلتیکو مادرید به چلسی پیوست و رکورد گران‌ترین دروازه بان را به نام خود ثبت کرد، این فصل در ۳۳ بازی لیگ برتر انگلیس ۴۷ گل خورد، از جمله ۵ گل در بازی چهارشنبه شب مقابل لیورپول.

حالا گفته می‌شود فرانک لمپارد اعتماد خود را به این دروازه بان از دست داده و علاقمند است پس از خرید ستاره بایرن لورکوزن، دروازه بان باتجربه‌ای را به خدمت بگیرد.

حفظ صلاح و مانه مهمترین دستورکار لیورپول

"رابی فاولر" مهاجم سابق باشگاه لیورپول عنوان کرد که حفظ محمد صلاح و سادیو مانه ۲ ستاره این تیم در آنفیلد و جلوگیری از پیوستن آن‌ها به باشگاه‌های رقیب و  بزرگ اروپا مهمترین کار لیورپول در فصل آینده نقل و انتقالات خواهد بود.

منچستریونایتد در اندیشه فروش سانچز به اینترمیلان

الکسیس سانچز شیلیایی از زمانی که با قرارداد قرضی از منچستریونایتد به اینترمیلان پیوسته در شرایط بسیار عالی بوده است و حالا نراتزوری‌ها (لقب اینترمیلان) مایل هستند قرارداد او را قطعی کنند.

در شرایطی که تصور می‌شد سانچز به پایان دوران فوتبالی خود نزدیک شده است، این مهاجم شیلیایی در تیم اینترمیلان نقش محوری ایفا کرده و با گل‌های خود تیم "آنتونیو کونته" را به جمع ۴ تیم برتر سری آ رسانده است.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا/ کار نشود

همه نشانه‌ها حکایت از آن دارد که ایتالیایی‌ها مایل هستند سانچز را حفظ کنند، حالا این انتقال ممکن است به صورت تمدید قرارداد قرضی این مهاجم باشد یا خرید او با قرارداد قطعی ارزان به ارزش ۲۰ میلیون یورو.

با توجه به اینکه این که "منچستر یونایتد" مصمم است از شر دستمزد سنگین سانچز خلاص شود ممکن است این پیشنهاد از نظر سران این باشگاه بد نباشد.

مذاکره روی هاجسون با کریستال پالاس

به نوشته دیلی میل روی هاجسون سرمربی کریستال‌پالاس درباره آینده خود با این باشگاه گفت‌وگو خواهد کرد.

"عقاب ها" (لقب کریستال پالاس) در بازی‌های اخیر لیگ جزیره متحمل ۷ شکست پیاپی شده اند و حالا اعضای هیئت مدیره این باشگاه مایل هستند در نشستی با "روی هاجسون" دلایل این افت را بررسی و درباره آینده این مربی و برنامه‌های نقل و انتقالات فصل تابستان با او صحبت کنند.

بارسلونا آماده دریافت پیشنهاد برای ۱۲ بازیکن خود

به نوشته روزنامه مارکا باشگاه بارسلونا آماده دریافت پیشنهاد‌هایی برای ۱۲ بازیکن خود است.

غول‌های لالیگا مایل هستند با فروش چند بازیکن مازاد خود، چهره‌های جدیدی را به نیوکمپ بیاورند.

بازیکنانی مانند فیلیپ کوتینیو، عثمان دمبله، ایوان راکیتیچ، نتو، نلسون سمدو، ساموئل اومتیتی، جونیور فیرپو، آرتورو ویدال، مارتین بریت ویت، رافینیا و ژان کلر تودیبو همگی در فهرست بازیکنان مازاد بارسلونا هستند.

چلسی آماده قطع همکاری با کانته

به گزارش کالچو مارکاتو باشگاه چلسی آماده است که "اینگلوله کانته" ستاره فرانسوی خود را با قیمت مناسبی به فروش برساند.

کانته که با تیم ملی فرانسه به عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ دست یافته است، دیگر بازیکن کلیدی در استمفوردبریج محسوب نمی‌شود. حالا گفته می‌شود این بازیکن فرانسوی مورد توجه باشگاه اینترمیلان قرار دارد.

رومرو خواستار جدایی از منچستریونایتد

به گزارش روزنامه مترو، "سرخیو رومرو" دروازه بان آرژانتینی منچستریونایتد آماده جدایی از این باشگاه است.

این دروازه‌بان شاهد انتقاد‌های فراوانی از "داوید دخه آ" دروازه بان شماره یک یونایتد‌ها بوده است، اما "اوله گونالر سولشر" سرمربی نروژی منچستریونایتد همچنان به دروازه‌بان اسپانیایی خود اعتماد دارد. حالا "رومرو" سرگرم ارزیابی گزینه‌های خود است.

رئال مادرید قرارداد زیدان را تمدید نخواهد کرد

به نوشته روزنامه آ اس اسپانیا، "لوکا زیدان" پسر زین الدین زیدان و دروازه‌بان رئال مادرید، پس از پایان قراردادش با این تیم در ماه جولای امسال، "سانتیاگو برنابئو" را ترک خواهد کرد.

این سنگربان ۲۲ ساله ۱۶ سال در این تیم بوده و تنها ۲ بار در لالیگا برای کهکشانی‌ها به میدان رفته است. در حال حاضر"آندری لونین" به عنوان ذخیره " تیبو کورتوا" در رئال مادرید بازی می‌کند.

باشگاه "مون پلیه" فرانسه مشتری اصلی پسر زین الدین زیدان است.

دورتموند آماده فروش سانچو

به نوشته نشریه ایندیپندنت، باشگاه بورسیا دورتموند معتقد است که تابستان امسال بهترین زمان برای فروش "جیدون سانچو" ستاره انگلیسی خود است.

این باشگاه آلمانی معتقد است که بازار نقل و انتقالات ممکن است در فصل‌های آینده ضعیف شود و این بدان معنا است که "سانچو" در حال حاضر در دوران اوج خود به سر می‌برد و می‌توان به بهترین قیمت او را فروخت.

منچستر یونایتد می‌تواند فرآیند خرید این بازیکن را با پیشنهاد ۵۵ میلیون یورویی شروع کند، این مبلغ با احتساب پاداش‌ها و دیگر امتیاز‌ها می‌تواند به ۸۰ میلیون پوند برسد.

جان توشاک سرمربی سابق تیم ملی ولز و باشگاه رئال مادرید معتقد است که گرت بیل باید با سران این باشگاه درباره آینده خود صحبت کرد.

سیلوا در آستانه ترک پاری سن ژرمن

تیاگو سیلوا کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن، پس از هشت سال حضور در این باشگاه و انجام بیش از ۳۰۰ بازی برای پاریسی‌ها در آستانه جدایی از این تیم است.
البته این مدافع کهنه کار تمایلی به جدایی از PSG نداشته و گفته است، قصد ترک این تیم را نداشته، ولی حالا مجبور شده است سرنوشت اجتناب‌ناپذیر  خود را بپذیرد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار