انتقاد نماینده مسلمان آمریکایی از وضعیت بد مسکن در این کشور

ایلهان عمر از خطر بی خانمانی مستاجران در آمریکا به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره بهای منزل خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی، ایلهان عمر، نماینده مسلمان و دموکرات ایالت مینه سوتا گفت: به نظر می‌رسد نمایندگان کنگره واقعا نسبت به تجارب تلخ بسیاری از مردمی که نمایندگی آن‌ها را برعهده دارند، بی توجه هستند.

وی افزود: در مینه سوتا، در منطقه‌ای که من نمایندگی آن را برعهده دارم تقریبا ۵۰ درصد از مستاجران کسانی هستند که درآمدشان به زور هزینه ماهانه را تامین می‌کند. من خودم مستاجر هستم و درآمدم هزینه جاری ماهانه می‌شود. تلاش برای یافتن راهی جهت پرداخت اجاره ماه بعد مسئله واقعی برای مردم است و حتی قبل از شیوع ویروس کرونا و قبل از چالش‌های فعلی اقتصادی وجود داشت.

این عضو مجلس نمایندگان آمریکا افزود: ما از این حرف می‌زنیم که آمریکایی‌های زیادی هستند که صد دلار، دویست دلار، سیصد دلار، چهارصد دلار در حساب خود پس انداز ندارند تا زمانی که حقوق دریافت نکردند از آن استفاده کنند. من نماینده منطقه‌ای هستم که بالاترین نرخ اجاره را برای مستاجران دارد و ما افرادی را می‌بینیم که اطمینانی وجود ندارد بتوانند خانه‌های اجاره‌ای خود را حفظ کنند و در نهایت متاسفانه به سمت بی خانمان شدن می‌روند.

وی گفت: ما هم اینک به سمت بی خانمان شدن بزرگ و سقوط سیستم مسکن حرکت می‌کنیم. بنابراین، فوریت برای من و بسیاری از همکاران، مبارزه برای خانواده‌هایی است که مدت مدیدی است با بی توجهی اقتصادی و اجتماعی روبرو هستند و این یک مسئله واقعی است، زیرا ما بخشی از این جامعه هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۰۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
انتقاد نماینده مسلمان آمریکایی از وضعیت بد مسکن در این کشور !!!
ایلهان عمر از خطر بی خانمانی مستاجران در آمریکا به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره بهای منزل خبر داد.!!!
خوب جای هیچگونه نگرانی نیست از ... و شرکتهای ابنیه ساختمانی بساز بنداز پیمانکارانش در ایران دعوت کنید تا کل آمریکا رو براتون سه سوته مسکن مهر بسازه در ابعاد 70 الی 85 متری دو خوابه و سه خوابه البته بعدش فقط دعا کنید زلزله نیاد !!! و به خاطر آلودگیهای صوتی همسایگانتون که از هر طرف به شما وارد می شود دائما گوشی ایمنی ضد صدا توی گوشهاتون بگذارید در واحدهای آپارتمانیتون در ضمن تمامی در و دیوار و کاشیها سقف و کف واحدهاتون بعدش تازه نیاز به باز سازی مجدد دارند چون توش پیمانکارانش تا تونستند از هر لحاظ دزدی کردند و انباری و پارکینگ هم ندارید چون هزینشو میکشن بالا نمی سازند فروشگاه و پارک بازی کودکان و کلا امکانات یک محله بزرگ شهری برای مثل 3000 هزار خانواده انسانی رو ندارد و مثلا برای نان خرین و مایحتاج معیشتیتون که باید برای منزلتون تهیه کنید باید هر روز بروید چندین کیلومتر از محل زندگیتان دور شوید برای خرید اجناس مورد نیازتان فقط ایشون و پیمانکاران بساز بندازهاشون بلدن آپارتمانهای بی کیفغیت غیر استاندارد بدون هیچگونه امکانات محله ایی سبز کنند و بسازند.
آخرین اخبار