بایدن: اقدامات ترامپ در تعارض با منطق و انسانیت است

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌گوید دونالد ترامپ با جدیت تمامی تلاش‌ها برای نجات جان شهروندان این کشور را به هدر می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا اقدامات دولت دونالد ترامپ در قبال همه‌گیری ویروس کرونا را غیر منطقی و به درو از اصول انسانی توصیف کرد.

جو بایدن در پیامی در حساب توییتر خود آورد: رئیس‌جمهور به دولت دستور کاهش آزمایش‌های کرونا را داد، او سعی کرد بودجه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها را قطع کند و از همان روز اول کارشناسان را نادیده گرفت. اقدامات او در تعارض با منطق و انسانیت است.

نامزد دموکرات‌ها در ادامه با تاکید بر اقدامات ضد مقابله‌ای ترامپ در مدیریت بحران کرونا افزود چه رئیس‌جمهوری با جدیت تلاش‌ها برای نجات جان افراد را به هدر می‌دهد؟

پیش از این بایدن خطاب به ترامپ اعلام کرد مردم آمریکا قربانی جهل تو می‌شوند. بایدن همچنین با قرار دادن ویدئویی در حساب توییتری خود نشان داد که چگونه آمریکا روند صدرنشینی در جهان را از نظر ابتلا به ویروس کرونا در ماه‌های اخیر طی کرد و همه کشور‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت.

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات نوامبر یادآور شد حقیقت تلخ این است که نباید شرایط مدیریت ویروس کرونا در کشور این قدر بد می‌بود. دونالد ترامپ با نادیده گرفتن نظر متخصصان، از انجام اقدامات لازم خودداری کرد. او مردم آمریکا را سرافکنده کرده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار