هزینه دو برابری کارزار انتخاباتی ترامپ برای مقابله با بایدن در ماه گذشته

رئیس جمهور کنونی آمریکا برای مقابله با رقیب انتخاباتی‌اش دو برابر هزینه کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، با افزایش درگیری و نزدیک شدن انتخابات آتی در سال جاری آمریکا، کارزار دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی این کشور مجبور به افزایش هزینه شده و دو برابر ماه گذشته یعنی معادل ۵۰ میلیون دلار برای مقابله با جو بایدن، نامزد دموکرات و رقیب انتخاباتی او هزینه کرده است.

هزینه صرف شده در کارزار انتخاباتی بایدن در ماه جاری حدود ۲۷ میلیون دلار گزارش شده است. اما بر اساس اسنادی که به تازگی افشا شده هر دو نامزد انتخاباتی در حال حاضر به اندازه یکسان، یعنی ۱۱۰ میلیون دلار، پول در حساب انتخاباتی خود دارند.

همچنین بایدن ماه گذشته در مقابل ترامپ پول بیشتری جمع‌آوری کرده است. به عبارتی میزان پول دریافتی بایدن در ماه گذشته ۶۳.۴ میلیون دلار در مقابل ۵۵.۲ میلیون دلار ترامپ گزارش شده است.

علاوه ‌بر این دونالد ترامپ به دلیل افزایش نارضایتی میان مردم از عملکردش در شیوع ویروس کرونا و رفتار او در برابر اعتراضات به نژادپرستی بنیادین در آمریکا مجبور شد تا بیش از ۴۱ میلیون دلار صرف هزینه تبلیغات در تلویزیون و سایر رسانه‌ها کند.

البته تمامی این تبلیغات و صحبت‌های ترامپ درباره ناتوانی ذهنی بایدن و کهنسالی او نیز نتوانست برای او چاره‌ای بتراشد و همچنان در نظرسنجی‌ها، رقیب او پیشتاز است.


بیشتر بخوانید


دونالد ترامپ همواره درگیری لفظی بسیاری در مصاحبه‌ها و بیانیه‌های خود با بایدن داشته است. به طور مثال روز گذشته او بار دیگر رقیب دموکرات خود را آماج حملات لفظی قرار داد و او را به نابود کردن این کشور با همراهی سناتور برنی سندرز متهم کرد.

او همچنین به کَرات به زوال عقلی بایدن تاکید داشته و حتی به تازگی او را برای رقابت تست هوش نیز دعوت کرده و اظهار داشته او توانایی شرکت در مصاحبه‌هایی همچون ترامپ را نداشته و اشکش را در خواهند آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار