ترامپ خطاب به مجری فاکس نیوز: اگر بایدن این مصاحبه را انجام دهد، گریه خواهد کرد!

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه جدید خود با شبکه فاکس نیوز ضمن به سخره گرفتن رقیب انتخاباتی‌اش، توان او را برای انجام گفتگو‌های سخت را زیر سوال برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در مصاحبه اخیر خود با کریس والاس، مجری شبکه فاکس نیوز جو بایدن، نامزد دموکرات و رقیب انتخاباتی خود در انتخابات آتی را به سخره گرفت و توان او در مواجه با گفتگو‌های سخت را زیر سوال برد.

ترامپ در مصاحبه با والاس گفت: «به بایدن هم اجاز دهید در چنین مصاحبه‌ای حاضر شود. مطمئنم او به گریه می‌افتد و مادرش را خواهد طلبید تا او را به خانه ببرد.»

ترامپ که بار‌ها بهره هوشی بایدن را زیر سوال برده و به تازگی هم او را به رقابت در تست هوش دعوت کرده است، گفت رقیب انتخاباتی‌اش اگر در این مصاحبه حضور داشت، می‌گفت: «مامان، مامان منو ببر خونه.»

ترامپ در ادامه با اشاره به آنکه آمریکا فردی دچار زوال عقل را برای ریاست جمهوری نمی‌خواهد، به والاس گفت بایدن عقلش را از دست داده و به کند ذهنی دچار شده است و افزود: «بگذارید او به اینجا بیاید، من چندین سخنرانی در روز انجام خواهم داد و به این مصاحبه خواهم آمد، من با افرادی که از من منتنفر هستند مصاحبه خواهم کرد. هیچ چیزی وجود ندارد که از من بپرسید و پاسخ مناسبی به آن ندهم.»

ترامپ که پیش از این عدم مصاحبه بایدن در دوران کرونا و انجام برخی گفتگو‌های ویدئویی از سوی او را به سخره گرفته و از آن‌ها انتقاد کرده بود در پاسخ به این سوال که آیا بایدن را فردی کهنسال تلقی می‌کند گفت: «من این را نگفتم. فقط حرف من این است که او صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد. برای این مقام باید جسور باشید. او حتی از زیرزمین خانه‌اش خارج نمی‌شود»

ترامپ طی چند ماه اخیر بار‌ها از رقیب دموکرات خود انتقاد کرده است که برای تصدی سمت ریاست جمهوری «بسیار پیر» است و «نمی‌تواند دو جمله را کنار هم ردیف کند.»

این در حالی است که جو بایدن و ترامپ به ترتیب ۷۷ و ۷۴ سال دارند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر آینده برگزار می‌شود. بر اساس یک نظرسنجی که شبکه‌ای بی سی و نشریه واشنگتن پست نتیجه آن را دیروز یکشنبه منتشر کردند، جو بایدن در این انتخابات ۵۵ درصد و دونالد ترامپ ۴۰ درصد آرا را به دست خواهند آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار