بهره برداری از ۴۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۴۵ واحد مسکونی مددجویی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در شهرک پیله‌سحران همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به مناسبت آغاز هفته بهزیستی گفت: ۴۵ واحد مسکونی مددجویی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در شهرک پیله‌سحران همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شده است.

او بیان کرد: اعطای تسهیلات کم‌بهره و بلاعوض به مددجویان برای ساخت خانه برحسب شرایط تا سقف ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که ثبت‌نام ۲۰۰ نفر در این زمینه انجام یافته و مشمولان با محدودیتی در این زمینه مواجه نیستند.

مدیرکل سازمان بهزیستی اردبیل تصریح کرد: شرایط خانه‌دار کردن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر نیز در استان اردبیل فراهم است که نسبت به سال گذشته رشد دو برابر یافته و ۳۶ میلیون تومان برای روستا‌ها و ۶۰ میلیون تومان برای شهر‌ها در نظر گرفته شده است.

ستاری تصریح کرد: محدودیت منابع نداریم و مهم‌ترین هدف ما این است که در بحث اشتغال و درآمدزایی مددجویان تحت حمایت به نحو احسن عمل کنیم که این مسئله در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی مطرح بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.